7:55 μ.μ.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΝΔ

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |

 


                      Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΠΙΤΙ..

Περιπλανώμενος ή πλανώμενος ο νεοδημοκράτης ,τον τελευταίο καιρό άρχισε να την ψάχνει... την κομματική του ‘’εστία’’. ‘’Η Νέα Δημοκρατία είναι το σπίτι μου’’ έλεγε  και ξανάλεγε, είναι η Πηνελόπη μου, είναι οι αξίες μου, είναι η οικογένειά μου! και
στο όνομα της Πηνελόπης του τα έβαζε με τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες.
Έκλεισε τα μάτια του και τα αυτιά του, δέθηκε οικειοθελώς στο κατάρτι του κόμματος και αφέθηκε στην πίστη του να τον οδηγήσει κοντά της! 
Ένοιωθε κάθε στιγμή το άγγιγμά της και αν τον πονούσε μερικές φορές δεν έλεγε κουβέντα. Αυτός ορκισμένος σε αξίες και ιδανικά πορεύονταν, πορεύονταν ..
«και χωρίς πυξίδα εγώ θα φτάσω» έλεγε στις προσευχές του, και το κακό είναι ότι το πίστευε. 
Το πράγμα άρχισε να χαλάει όταν οι σύντροφοί του ψάρεψαν ένα μπουκάλι καταμεσής στο πέλαγος που μέσα, αντί για μήνυμα είχε ένα μάτσο από εφημερίδες!
Αυτός ο τίτλος στο τελευταίο φύλλο - «Γίνεται της Πόπης στο παλάτι του Οδυσσέα» του έγινε έμμονη ιδέα.
Λες, έλεγε και ξανάλεγε στον εαυτό του, λες να άλλαξε η Πηνελόπη μου και να μην το πήρα χαμπάρι!
«Τίποτα δεν άφησαν οι μνηστήρες», έγραφε η άλλη εφημερίδα «Στις στάχτες τραγουδάει η Πόπη και ο Οδυσσέας φλερτάρει με άλλους » έγραφε ο διεθνής τύπος, και ο Οδυσσέας τα πήρε στο κρανίο! Ρε, αυτοί πάνε να αλλάξουν και μένα και αποφασίζουν ερήμην μου! «Θα το κλείσω το σπίτι κι ας με πούνε αλήτη», εκμυστηρεύτηκε στον εαυτό του καθώς πλησίαζε στο παλάτι.

Ψήλωσες πολύ Πηνελόπη  μου, είπε στην μελαχροινή, καθώς αυτή τον υποδέχθηκε με ανοικτές αγκάλες και στριφογυρίζοντας με χάρι του είπε « Με λένε Πόπη κύριε, και εδώ θα κάνεις αυτό που λέω εγώ! 
«τραγούδα Πόπη», είπε από μέσα του ο Οδυσσέας.και κούνησε το κεφάλι του.

Με τους μνηστήρες δεν χρειάστηκε να ανοίξει πόλεμο. Αυτοί τον καλοδέχτηκαν και με μια φωνή του είπαν .Συγχώρα μας Οδυσσέα, δεν φταίμε εμείς, μεθύσαμε από την εξουσία και χωρίς να θέλουμε βάλαμε φωτιά, αλλά θα το ξανακτίσουμε το παλάτι.. Να, έχουμε και τα καινούργια σχέδια!

Ο Οδυσσέας τώρα πια ήξερε. Θα εύρισκε μόνος του την Πηνελόπη. Με πυξίδα την καρδιά του και όσο μυαλό του άφησαν! Τουλάχιστον εγώ έπαθα και έμαθα είπε και ξαναείπε στον εαυτό του. Όσο για σας, φοβάμαι πως μπορεί να μην μάθετε ποτέ! και χαμογέλασε στους μνηστήρες!

 Ντόρη Κουτουράτσα - Αναδημοσίευση εφημερίδα κρουά - κρουά το κράξιμο, φύλλο 5

3 comments :

Ανώνυμος είπε...

σιγά να μην καταλαβαίνουν οι νεοδημοκράτες τι τους γίνετε! Πετάει ο γάιδαρος, πετάει! όχι πως τα πασόκια είναι καλύτερα..

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕ ΠΛΑΚΑ Η ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΟΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΜΩΡΕ ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΥΡΝΑΕΙ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ (Ο ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΣ ΣΤΗ ΝΔ). ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΔΗΛΑΔΗ;
ΚΑΙ ΑΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΑΛΟΥΧΗΘΕΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ; ΓΑΜΠΡΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΣΠΙΤΙ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!

Δημοσίευση σχολίου