11:07 π.μ.

Απ το τηλέφωνο και χαιρετίσματα! - Τάσος Τσαούσογλου

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |


.


..Είμαι διαθέσιμος «εκ του κοπιώδους σύνεγγυς» και όχι στο «χαλαρό τηλέφωνο», απαντά ο Τάσος Τσαούσογλου,  Συντονιστής ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ,Π.Ε. Φλώρινας, σε δημοσιογράφους της Κοζάνης, οι οποίοι  χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά του από το τηλέφωνο, αλαζονική και αυθάδη! Εν ολίγοις, ατύχησε η απόπειρα τηλεφωνικής  επικοινωνίας των δημοσιογράφων με τον κ. Τάσο Τσαούσογλου και ο τελευταίος επειδή μάλλον, δεν εμπιστεύεται το τηλέφωνο, τους το έκλεισε!

Να τι λέει ο κ. Τσαούσογλου
Δημοσιογραφία, ρεπορτάζ για το ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και λάσπη στον ανεμιστήρα της ενημέρωσης

1. Οι επιθέσεις των κ.κ. Μουτίδη Σωκράτη και Πλιάτσιου Παναγιώτη αφορούν στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. συνολικά, έχουν στόχο το ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Δυτικής Μακεδονίας, επικεντρώνονται στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Φλώρινας και επιλέγουν το πρόσωπό μου, ελπίζω εντελώς συμπτωματικά.

2. Με τους εν λόγω κυρίους μέχρι και αυτήν τη στιγμή δεν γνωριζόμαστε. Μιλήσαμε πρώτη φορά και μόνο τηλεφωνικά προχθές και χθες αντίστοιχα. Η άποψή μου για την περιοχή και τα προβλήματά της, καθώς και οι προτάσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δεν τους απασχόλησαν μέχρι σήμερα, ελπίζω εντελώς συμπτωματικά.

3. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου διαγράφηκα από το Πανεπιστήμιο και δικάστηκα στα Ποινικά Δικαστήρια με βάση δημοσιεύματα του τότε «Ελληνικού Βορρά», της «Βραδυνής» και του «Ελεύθερου Κόσμου». Οι δημοσιογράφοι εκείνης της περιόδου των συγκεκριμένων εφημερίδων, όχι συμπτωματικά, είχαν εντολή να χτυπήσουν το κίνημα των καταλήψεων των Α.Ε.Ι. για το νόμο 815 της «επάρατης δεξιάς». Ο ίδιος, αλλά και οι συγκατηγορούμενοί μου, μετά από ταλαιπωρίες αθωωθήκαμε – δικαιωθήκαμε.

4. Πότε δεν «συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις» της εκάστοτε εξουσίας, έστω και δημοσιογραφικής, και βέβαια ενσυνείδητα και όχι συμπτωματικά.

5. Λειτουργώντας από πολλές θέσεις ευθύνης στην Αριστερά, δημιούργησα συνεργατικές σχέσεις με το δημοσιογραφικό κόσμο. Ελπίζω να διατηρώ το δικαίωμά μου στην καθαρή και διαφανή ενημέρωση, δίχως να λειτουργώ με «κουτσουμπολιό» και «αβανταδόρικες» ερωτήσεις και απαντήσεις σε βάρος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και της Αριστεράς. Απ’ ό,τι καταλαβαίνετε είμαι σαφής, δεν με εκπλήσσετε και κυρίως δεν έχω να φοβηθώ τις κακοήθειες περί «ήθους», «αλαζονείας», «αυταρχισμού» κ.ο.κ. Όσον αφορά στην ουσία, οι δηλώσεις της συντρόφου βουλευτίνας Ευγενίας Ουζουνίδου είναι σαφέστατες και εκφράζουν το σύνολο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στη Δυτική Μακεδονία.

Υ.Γ. Αν έχετε να συνεισφέρετε στην ενημέρωση, διαθέσιμος «εκ του κοπιώδους σύνεγγυς» και όχι στο «χαλαρό τηλέφωνο».
Τσαούσογλου Τάσος
Συντονιστής ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Π.Ε. Φλώρινας

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου