Σε προηγούμενο δημοσίευμά μας με τίτλο ...και όταν θα ξυπνήσουμε ...θα είμαστε δούλοι.. , το οποίο αναδημοσιεύσαμε από τη προσωπική σελίδα του Σταύρου Αδάμου του Αποστόλου στο f/b , θα θέλαμε να κάνουμε κάποια διευκρίνηση για να μη γίνονται παραξηγήσεις λόγω συνωνυμίας. 

Ο έτερος Σταύρος Αδάμου του Κωνσταντίνου, επιθυμεί να αποσαφηνίσει τη θέση του σχετικά με το δημοσίευμα το οποίο δεν τον εκφράζει και δεν έχει και ο ίδιος καμία σχέση με το εν λόγω δημοσίευμα. 

Τον ευχαριστούμε θερμά για τη παρέμβασή του. Υποχρέωσή μας είναι να σας βοηθάμε στη σωστή ενημέρωση και να αναλαμβάνουμε την υποχρέωση για τυχόν λάθη ή ακόμα και παρεξηγήσεις . 

Εφημερίδα κρουά - κρουά "το κράξιμο" 


Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα σε αυτό το άρθρο να φιγουράρει το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ μου, ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΔΑΜΟΥ. Με ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη διάβασα και το περιεχόμενο του άρθρου αυτού. (http://krouakroua.blogspot.gr/2016/03/blog-post_27.html#comment-form)

Οφείλω ως ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΔΑΜΟΥ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και της ΓΑΛΑΤΕΙΑΣ, στο επάγγελμα Αρχιτέκτων Μηχανικός, να δηλώσω ότι ουδέποτε συνέταξα τέτοιου είδους άρθρο.

Το περιεχόμενο του άρθρου και το γενικό πνεύμα στο οποίο αυτό κινείται με βρίσκει αντίθετο. Τα πιστεύω μου, τα βιώματά μου, η οικογένεια μου, η σύντροφός μου και η παιδεία μου, μου έμαθαν να ζω και ζω, με αρχές και αξίες βασισμένες στον ανθρωπισμό. Ξενοφοβικές, ρατσιστικές απόψεις με βρίσκουν απέναντί τους. Θεωρίες συνωμοσίας και θεωρίες θρησκευτικού σκοταδισμού με αφήνουν επίσης παγερά αδιάφορο. Η ρητορική μίσους δεν ανήκει σε εμένα, αλλά ούτε και με πρεσβεύει. Τα παιχνίδια πολιτικών συμφερόντων που θέλει να παρουσιάσει το άρθρο αυτό, αλλά επι της ουσίας διαφημίζει μια ακραία πολιτική, ΔΕΝ με εκφράζουν.

Θέλω να πιστεύω πως είμαι, προοδευτικός, δημοκράτης και πάνω από όλα άνθρωπος. Για τα προβλήματα της κοινωνίας μας δεν μου φταίει ο άλλος, ο ξένος, ο δίπλα μου.

Σταύρος Κ. Αδάμου
Αρχιτέκτων Μηχανικός
Π.Τσαλδάρη 19 – Νεάπολη Θεσ/νίκης
2310502780 - 6972311307









5 comments :

Πάρε κι' εσύ έναν πρόσφυγα στο σπίτι σου. Μπορείς! είπε...

Καλά έκανε και ξεχώρισε την θέση του. Μην κολλήσουν του ανθρώπου καμιά ρετσινιά ότι είναι "ρατσιστής", "ξενόφοβος" κλπ. Η "πολιτική ορθότης" έχει μεγάλη σημασία σήμερα, όπως η "εθνικοφροσύνη" κάποτε.

Ανώνυμος είπε...

'ντάξει ρε φίλε, δεν σε είπανε και δεξιό! Πως κάνεις έτσι; Τόσος φόβος μην σε περάσουν για όχι αρκετά δημοκρατικό και προοδευτικό; "Η ρητορική μίσους δεν ανήκει σε εμένα, αλλά ούτε και με πρεσβεύει." Αυτά Ελληνικά που τα 'μαθες; Στο πανεπιστήμιο; Με τέτοια Ελληνικά επικοινωνείτε μεταξύ σας οι προοδευτικοί δημοκράτες;

Ανώνυμος είπε...

M' aresi pou seveste tin antitheti apospi se auto to blog!!! Amesos na ton "kraksete" tom anthorpo pou diefkrinise ti thesi tou. Eno gia ton alo pou egrapse ekino to uperoxo arthro olo "agapi" mono epifimies isastan apo kato!!! Afiste to kosmo na pistevi oti theli kai oti tou aresi kante koumanto sta tomaria sas epitelous, thriskoliptoi nikokireoi!!!!!

Y.G
Kroua anevase kai mia antitheti apopsi sto blog sou den einai kako k as se kakoxaraktirisoune os Prodofteki Dimokratisa....

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

Στείλε μου την άποψή σου και θα την "ανεβάσω". Αν θέλεις θα την ανεβάσω επώνυμα, ή αν προτιμάς την ανωνυμία, θα την "ανεβάσω" ανώνυμα. Αλλά εγώ πρέπει να ξέρω την ταυτότητα του αρθρογράφου.

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

Και επίσης, δεν φοβάμαι αν με "ΚΑΚΟ-χαρακτηρίσουνε". Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως με "ΚΑΛΟ-χαρακτηρίσουνε"! Ξέρεις το ρητό που λέει: "Μην μου λες ότι συμφωνείς μαζί μου, με κάνεις να αισθάνομαι ότι κάνω λάθος";

Δημοσίευση σχολίου