Ο Σύλλογος Γονέων και
Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας για την επιστολή παραίτησης του καθηγητή Κ.
Μαντζανά.
Με έκπληξη αλλά και στενοχώρια πληροφορηθήκαμε το
περιεχόμενο της ανακοίνωσης παραίτησης του καθηγητού του 1ου ΕΠΑΛ κ. Μαντζανά.
Έκπληξη διότι επελέγη αντί πολλών άλλων αντιδράσεων που κατά την γνώμη μας και
πιο συνετές και σίγουρα πιο νηφάλιες θα αναδεικνύονταν, η πρακτική όχι της
υποβολής του προβλήματός του προς συζήτηση στην σχολική κοινότητα (δηλ.
στον Σύλλογο των καθηγητών αλλά και στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που έχει
ρόλο να παίξει και ευθύνες να αναλάβει όταν του τίθενται τα προβλήματα) αλλά της
δημοσιοποίησης στα ηλεκτρονικά μέσα. Στενοχώρια επίσης διότι είναι τουλάχιστον
θλιβερό το άκουσμα της είδησης της πρόωρης αποχώρησης ενός δασκάλου.
Επειδή όμως έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικά ευαίσθητο ζήτημα, ευθέως αντιδρούμε στον τρόπο και το ύφος της ανακοίνωσης του κ. Μαντζανά. Έκδηλα στοιχεία του κειμένου αυτού είναι ο ρατσισμός, η υποτίμηση, η ύβρις και η τάση για ομαδοποίηση των μαθητών, έτσι ώστε να εμφανίζονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία ως υπάνθρωποι, με αγελαία στοιχεία δηλ. ταυτιζόμενοι με τα ζώα. Αυτή η αντίληψη είναι διάχυτη όχι μόνο στο εν λόγω κείμενο αλλά κυρίως (και αυτό μας λυπεί ιδιαίτερα) στα ανώνυμα σχόλια συμπολιτών μας στα διάφορα blogs που την φιλοξένησαν, που στην κυριολεξία βρίθουν κακίας και δυσανεξίας, τόσο για το σχολείο όσο και για την «ταπεινή» καταγωγή των μαθητών και συνεπώς και ημών των γονιών τους.
Επειδή όμως έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικά ευαίσθητο ζήτημα, ευθέως αντιδρούμε στον τρόπο και το ύφος της ανακοίνωσης του κ. Μαντζανά. Έκδηλα στοιχεία του κειμένου αυτού είναι ο ρατσισμός, η υποτίμηση, η ύβρις και η τάση για ομαδοποίηση των μαθητών, έτσι ώστε να εμφανίζονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία ως υπάνθρωποι, με αγελαία στοιχεία δηλ. ταυτιζόμενοι με τα ζώα. Αυτή η αντίληψη είναι διάχυτη όχι μόνο στο εν λόγω κείμενο αλλά κυρίως (και αυτό μας λυπεί ιδιαίτερα) στα ανώνυμα σχόλια συμπολιτών μας στα διάφορα blogs που την φιλοξένησαν, που στην κυριολεξία βρίθουν κακίας και δυσανεξίας, τόσο για το σχολείο όσο και για την «ταπεινή» καταγωγή των μαθητών και συνεπώς και ημών των γονιών τους.
Είναι σίγουρο όμως ότι για να μπορεί να λάβει θέση ο κάθε
(καλοπροαίρετος) αναγνώστης, οφείλει να έχει ακούσει και τις δύο πλευρές και ο
αντίλογος μέχρι στιγμής δεν έχει ή για την ακρίβεια δεν αφήνεται καν να
εκφραστεί. Έτσι υιοθετούνται άκριτα οι ισχυρισμοί του ενός και εκλαμβάνονται ως
δεδομένα και γεγονότα, την ίδια στιγμή που δεν μένει ούτε χώρος ούτε περιθώριο
για αντίλογο. Αυτό είναι μορφή κοινωνικού (πολύ συχνού στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης) bullying και είναι το ίδιο αξιοκατάκριτο με κάθε άλλη μορφή βίας.
Για να το ξεκαθαρίσουμε: Αποκρούουμε κάθε ισχυρισμό, κάθε μομφή και κάθε υπαινιγμό για την ποιότητα του Σχολείου των μαθητών και των καθηγητών του. Το ΕΠΑΛ είναι ένα καλό σχολείο, στελεχωμένο με άξιους καθηγητές, που περιβάλλουμε με την αμέριστη εμπιστοσύνη μας. Και φυσικά δεν είναι όπως επιχειρείται να παρουσιασθεί όλοι οι μαθητές ανάγωγοι, ούτε όλοι ζώα με «αγελαία συμπεριφορά», ούτε αποτελούν ελάχιστη εξαίρεση οι «ευγενείς μαθητές» ούτε ακόμη περισσότερο αποτελεί «γκέτο» το σχολείο μας. Οι παραβατικές συμπεριφορές και οι κάθε μορφής εκτροπές αντιμετωπίζονται στα πλαίσια της αποστολής και της αρμοδιότητας των εταίρων της σχολικής μας κοινότητας. Θεωρούμε όμως ότι εκεί που παρουσιάζονται προβλήματα (και εδώ αξίζει να ερευνηθεί πώς και γιατί ειδικά στον συγκεκριμένο καθηγητή και όχι στους δεκάδες άλλους παρουσιάστηκαν όπως επίσης και εάν αυτό έχει με τον ίδιο καθηγητή παρουσιαστεί και σε άλλη περιφέρεια που δίδαξε) οι ίδιοι οι καθηγητές οφείλουν να επιδεικνύουν την σοβαρότητα, νηφαλιότητα, σύνεση και αποτελεσματικότητα, επιλέγοντας τους ορθούς τρόπους και τις ενδεδειγμένες παιδαγωγικές μεθόδους.
Τούτο διότι οι ίδιοι δεν είναι απλά φορείς της επιστήμης που υπηρετούν ούτε μόνον εξοπλισμένοι με την πειθαρχική εξουσία που ο νόμος τους εφοδιάζει, αλλά κυρίαρχα είναι οι ίδιοι κατά τεκμήριον εξοπλισμένοι και με τα παιδαγωγικά εφόδια που τους επιτρέπουν να συμπεριφέρονται με σύνεση, νηφαλιότητα και διάκριση. Προφανώς έχουμε να κάνουμε με μια ιδιαίτερη περίπτωση και με ιδιαίτερες ευαισθησίες που κατανοούμε, μέχρι του βαθμού όμως που αρχίζουν πλέον να θίγουν τον σκληρό πυρήνα την δικαιωμάτων των ανήλικων μαθητών, πλήττοντας βάναυσα την αξιοπρέπειά τους και την υπόστασή τους.
Σε ότι μας αφορά θα θεωρούσαμε ως συνετότερη και πολύ πιο εποικοδομητική την κίνηση της ανακοίνωσης των προβλημάτων του εν λόγω καθηγητή στα στελέχη της σχολικής κοινότητας και της απόπειρας εξεύρεσης λύσης αντί της επιλογής της «ηρωϊκής εξόδου», συνοδευόμενης μάλιστα από την μακροσκελή καταγγελία του. Μας λυπεί βεβαίως το γεγονός, αλλά δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι όταν ένας δάσκαλος όχι απλά αδυνατεί να συνυπάρξει με τους μαθητές του, αλλά γίνεται και εμπαθής φορέας τέτοιας έντασης αρνητικών συναισθημάτων για αυτούς, απλά δεν κάνει για την δουλειά αυτή.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου ΕΠΑ.Λ Φλώρινας
Για να το ξεκαθαρίσουμε: Αποκρούουμε κάθε ισχυρισμό, κάθε μομφή και κάθε υπαινιγμό για την ποιότητα του Σχολείου των μαθητών και των καθηγητών του. Το ΕΠΑΛ είναι ένα καλό σχολείο, στελεχωμένο με άξιους καθηγητές, που περιβάλλουμε με την αμέριστη εμπιστοσύνη μας. Και φυσικά δεν είναι όπως επιχειρείται να παρουσιασθεί όλοι οι μαθητές ανάγωγοι, ούτε όλοι ζώα με «αγελαία συμπεριφορά», ούτε αποτελούν ελάχιστη εξαίρεση οι «ευγενείς μαθητές» ούτε ακόμη περισσότερο αποτελεί «γκέτο» το σχολείο μας. Οι παραβατικές συμπεριφορές και οι κάθε μορφής εκτροπές αντιμετωπίζονται στα πλαίσια της αποστολής και της αρμοδιότητας των εταίρων της σχολικής μας κοινότητας. Θεωρούμε όμως ότι εκεί που παρουσιάζονται προβλήματα (και εδώ αξίζει να ερευνηθεί πώς και γιατί ειδικά στον συγκεκριμένο καθηγητή και όχι στους δεκάδες άλλους παρουσιάστηκαν όπως επίσης και εάν αυτό έχει με τον ίδιο καθηγητή παρουσιαστεί και σε άλλη περιφέρεια που δίδαξε) οι ίδιοι οι καθηγητές οφείλουν να επιδεικνύουν την σοβαρότητα, νηφαλιότητα, σύνεση και αποτελεσματικότητα, επιλέγοντας τους ορθούς τρόπους και τις ενδεδειγμένες παιδαγωγικές μεθόδους.
Τούτο διότι οι ίδιοι δεν είναι απλά φορείς της επιστήμης που υπηρετούν ούτε μόνον εξοπλισμένοι με την πειθαρχική εξουσία που ο νόμος τους εφοδιάζει, αλλά κυρίαρχα είναι οι ίδιοι κατά τεκμήριον εξοπλισμένοι και με τα παιδαγωγικά εφόδια που τους επιτρέπουν να συμπεριφέρονται με σύνεση, νηφαλιότητα και διάκριση. Προφανώς έχουμε να κάνουμε με μια ιδιαίτερη περίπτωση και με ιδιαίτερες ευαισθησίες που κατανοούμε, μέχρι του βαθμού όμως που αρχίζουν πλέον να θίγουν τον σκληρό πυρήνα την δικαιωμάτων των ανήλικων μαθητών, πλήττοντας βάναυσα την αξιοπρέπειά τους και την υπόστασή τους.
Σε ότι μας αφορά θα θεωρούσαμε ως συνετότερη και πολύ πιο εποικοδομητική την κίνηση της ανακοίνωσης των προβλημάτων του εν λόγω καθηγητή στα στελέχη της σχολικής κοινότητας και της απόπειρας εξεύρεσης λύσης αντί της επιλογής της «ηρωϊκής εξόδου», συνοδευόμενης μάλιστα από την μακροσκελή καταγγελία του. Μας λυπεί βεβαίως το γεγονός, αλλά δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι όταν ένας δάσκαλος όχι απλά αδυνατεί να συνυπάρξει με τους μαθητές του, αλλά γίνεται και εμπαθής φορέας τέτοιας έντασης αρνητικών συναισθημάτων για αυτούς, απλά δεν κάνει για την δουλειά αυτή.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου ΕΠΑ.Λ Φλώρινας
Ένας μαθητής του 1ου
ΕΠΑΛ για την επιστολή του καθηγητή Κώστα Μαντζανά
Και πως γίνεται όλοι οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. να τα
πηγαίνουν καλά με όλους τους υπόλοιπους καθηγητές;;; Πως το ξέρω;; Είμαι
μαθητής αυτού του σχολείου και βλέπω τι γίνεται!!!
Ο διευθυντής του σχολείου είναι από τους πιο άξιους για να διευθύνει το σχολείο, το ίδιο και οι υποδιευθυντές... Γιατί όλοι εσείς παίρνετε το μέρος του καθηγητή που έχει παραιτηθεί! Δεν φταίνε μόνο τα παιδιά, αν είναι δυνατόν!!
Πιστεύω ότι ο κύριος Μαντζανάς δεν έχει ξαναδιδάξει κάπου αλλού... Και ποιος τον κατηγορεί που μας βρίζει;; Που βρίζει τους γονείς μας για την διαγωγή μας;; Και επαναλαμβάνω ότι οι μαθητές σήμερα τα πάνε περίφημα με τους καθηγητές, ειδικά τον καινούργιο καθηγητή χημείας κ. Τζώτζη, που εγώ κάνω μαζί του!! Γιατί τα πάει καλά μαζί μας;;; Γιατί ίσως διδάσκει πολλά χρόνια και ξέρει να χειρίζεται καταστάσεις;;
Γιατί να παίρνουν όλοι την θέση του κυρίου Μαντζανά;; Όλοι μας βρίζουν λες και είμαστε ζώα!! Ξέρουν όλοι αυτοί που μιλάνε τι γίνεται πραγματικά στην τάξη;; Και ξαναλέω ότι με τους υπόλοιπους καθηγητές τα πάμε τέλεια!!
Ο κύριος Μαντζανάς καταδικάζει και τον διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης!! Γιατί όμως;; Τελικά θα αποφασίσει τι θέλει;;
Και άλλη μια ερώτηση: γιατί ο κύριος Μαντζανάς έλειπε τόσο καιρό από το σχολείο;; Καταλαβαίνω τα προβλήματα υγείας.... αλλά οι άδειες είναι μειωμένες, γιατί αυτός να παίρνει με το παραπάνω;;; Από την στιγμή που δεν μπορεί για λόγους υγείας ας έβγαινε σε διαθεσιμότητα, γιατί οι γονείς μου δεν θα θελαν να πληρώνουν καθηγητές, που στην ουσία είναι οι "φόροι" των γονιών μου και δεν παρίστανται στο μάθημα!
Αυτά είχα να πω για όλους εσάς που μας βρίζεται και μας κατηγορείτε!! Γιατί δεν τα κάνουν όλα οι μαθητές. Δεν λέω ότι και αυτοί είναι αγγελούδια, αλλά «βάζουν και το χέρι τους» οι καθηγητές με διάφορους τρόπους.
Με εκτίμηση
Μαθητής 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας
Ο διευθυντής του σχολείου είναι από τους πιο άξιους για να διευθύνει το σχολείο, το ίδιο και οι υποδιευθυντές... Γιατί όλοι εσείς παίρνετε το μέρος του καθηγητή που έχει παραιτηθεί! Δεν φταίνε μόνο τα παιδιά, αν είναι δυνατόν!!
Πιστεύω ότι ο κύριος Μαντζανάς δεν έχει ξαναδιδάξει κάπου αλλού... Και ποιος τον κατηγορεί που μας βρίζει;; Που βρίζει τους γονείς μας για την διαγωγή μας;; Και επαναλαμβάνω ότι οι μαθητές σήμερα τα πάνε περίφημα με τους καθηγητές, ειδικά τον καινούργιο καθηγητή χημείας κ. Τζώτζη, που εγώ κάνω μαζί του!! Γιατί τα πάει καλά μαζί μας;;; Γιατί ίσως διδάσκει πολλά χρόνια και ξέρει να χειρίζεται καταστάσεις;;
Γιατί να παίρνουν όλοι την θέση του κυρίου Μαντζανά;; Όλοι μας βρίζουν λες και είμαστε ζώα!! Ξέρουν όλοι αυτοί που μιλάνε τι γίνεται πραγματικά στην τάξη;; Και ξαναλέω ότι με τους υπόλοιπους καθηγητές τα πάμε τέλεια!!
Ο κύριος Μαντζανάς καταδικάζει και τον διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης!! Γιατί όμως;; Τελικά θα αποφασίσει τι θέλει;;
Και άλλη μια ερώτηση: γιατί ο κύριος Μαντζανάς έλειπε τόσο καιρό από το σχολείο;; Καταλαβαίνω τα προβλήματα υγείας.... αλλά οι άδειες είναι μειωμένες, γιατί αυτός να παίρνει με το παραπάνω;;; Από την στιγμή που δεν μπορεί για λόγους υγείας ας έβγαινε σε διαθεσιμότητα, γιατί οι γονείς μου δεν θα θελαν να πληρώνουν καθηγητές, που στην ουσία είναι οι "φόροι" των γονιών μου και δεν παρίστανται στο μάθημα!
Αυτά είχα να πω για όλους εσάς που μας βρίζεται και μας κατηγορείτε!! Γιατί δεν τα κάνουν όλα οι μαθητές. Δεν λέω ότι και αυτοί είναι αγγελούδια, αλλά «βάζουν και το χέρι τους» οι καθηγητές με διάφορους τρόπους.
Με εκτίμηση
Μαθητής 1ου ΕΠΑ.Λ. Φλώρινας
Επιστολή της προέδρου του 15μελούς του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας
Αυτά συμβαίνουν όταν έρχονται καθηγητές προκατειλημμένοι για
το τι έχουν να αντιμετωπίσουν σε κάποια σχολεία! Όταν δείχνουν τι πιστεύουν για
το επίπεδο μόρφωσής των μαθητών που φοιτούν σε αυτά τα σχολεία! Με αυτήν την
συμπεριφορά είναι λογικό να έχουν και την ανάλογη αντίδραση από τους μαθητές!
Και προς Θεού, δεν λέω ότι οι μαθητές του ΕΠΑΛ είναι άγιοι ή δεν έκαναν όλα όσα λέει το άρθρο, ή ότι είναι σωστά αυτά που έκαναν στον καθηγητή, αλλά κάποιο πάτημα έδωσε ο ίδιος! Και όπως ξέρουμε όλοι εμείς οι μαθητές του ΕΠΑΛ, ήρθαν και άλλοι νέοι καθηγητές στο σχολείο μας φέτος και κανένας τους δεν έκανε παράπονο για την συμπεριφορά μας.. πόσο μάλλον να υποβάλει την παραίτηση του!
Ο ίδιος ήταν αυτός που μιλούσε άσχημα στα παιδιά, με απειλές για αποβολή για ερωτήσεις του τύπου "τι είναι αυτό;" ή "μπορείτε να μου εξηγήσετε.." και πολλές φορές η απάντηση ήταν "με αποσυντονίζεις, μην μου κάνεις ερωτήσεις". Στην διάρκεια του μαθήματος ανέβαζε σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάστασης γράφοντας "τώρα κάνω μάθημα με την Α τάξη" ή "το τμήμα της Α είναι το χειρότερο τμήμα". Τα θεωρείτε όλα αυτά φυσιολογικά και ώριμα;; Όλοι εσείς που τα έχετε βάλει με τους μαθητές του σχολείου μου τους καθηγητές, τον διευθυντή, τους υποδιευθυντές και τους γονείς μας, αναλογίζεστε την σοβαρότητα της κατάστασης από την πλευρά του κυρίου Ματζανά;;
Κατηγορεί τους υποδιευθυντές και τον διευθυντή, που του φέρθηκαν άψογα όπως και σε όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους τους! Ίσως ο ίδιος να έχει άψογη γνώση του αντικείμενου που διδάσκει, αυτό όμως δεν τον κάνει αυτόματα και παιδαγωγό! Μην γελιόμαστε! Μας έκανε με αυτό το άρθρο να φαινόμαστε ζώα, ανάγωγοι, και χωρίς ίχνος ευγένειας, κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Γιατί μέχρι τώρα βλέπατε μόνο την μία πλευρά και σχολιαζατε μέσω αυτής! Ας έρθουν να ρωτήσουν τους υπόλοιπους καθηγητές τι άποψη έχουν για εμάς!
Σε όλα τα σχολεία υπάρχει μια μερίδα μαθητών που δημιουργεί προβλήματα, ίσως στο δικό μας να είναι μεγαλύτερη! Δεν σημαίνει ότι μπορεί να προσβάλει έτσι ολόκληρο το σχολείο! Και για όλους εσάς που πιστεύετε ότι έχει δίκιο σε ΟΛΑ όσα λέει ο κύριος Ματζανάς, μπορείτε να εκφέρετε την άποψή σας από την στιγμή που κάνετε έστω και ένα μάθημα μαζί του! Δεν γίνεται ΟΛΟΙ να έχουν πρόβλημα με ΕΝΑΝ συγκεκριμένο καθηγητή! Μάλλον κάνει κάτι λάθος..
Με εκτίμηση
Η πρόεδρος του 15μελους του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας
Ανθή Μεταξά
Και προς Θεού, δεν λέω ότι οι μαθητές του ΕΠΑΛ είναι άγιοι ή δεν έκαναν όλα όσα λέει το άρθρο, ή ότι είναι σωστά αυτά που έκαναν στον καθηγητή, αλλά κάποιο πάτημα έδωσε ο ίδιος! Και όπως ξέρουμε όλοι εμείς οι μαθητές του ΕΠΑΛ, ήρθαν και άλλοι νέοι καθηγητές στο σχολείο μας φέτος και κανένας τους δεν έκανε παράπονο για την συμπεριφορά μας.. πόσο μάλλον να υποβάλει την παραίτηση του!
Ο ίδιος ήταν αυτός που μιλούσε άσχημα στα παιδιά, με απειλές για αποβολή για ερωτήσεις του τύπου "τι είναι αυτό;" ή "μπορείτε να μου εξηγήσετε.." και πολλές φορές η απάντηση ήταν "με αποσυντονίζεις, μην μου κάνεις ερωτήσεις". Στην διάρκεια του μαθήματος ανέβαζε σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάστασης γράφοντας "τώρα κάνω μάθημα με την Α τάξη" ή "το τμήμα της Α είναι το χειρότερο τμήμα". Τα θεωρείτε όλα αυτά φυσιολογικά και ώριμα;; Όλοι εσείς που τα έχετε βάλει με τους μαθητές του σχολείου μου τους καθηγητές, τον διευθυντή, τους υποδιευθυντές και τους γονείς μας, αναλογίζεστε την σοβαρότητα της κατάστασης από την πλευρά του κυρίου Ματζανά;;
Κατηγορεί τους υποδιευθυντές και τον διευθυντή, που του φέρθηκαν άψογα όπως και σε όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους τους! Ίσως ο ίδιος να έχει άψογη γνώση του αντικείμενου που διδάσκει, αυτό όμως δεν τον κάνει αυτόματα και παιδαγωγό! Μην γελιόμαστε! Μας έκανε με αυτό το άρθρο να φαινόμαστε ζώα, ανάγωγοι, και χωρίς ίχνος ευγένειας, κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Γιατί μέχρι τώρα βλέπατε μόνο την μία πλευρά και σχολιαζατε μέσω αυτής! Ας έρθουν να ρωτήσουν τους υπόλοιπους καθηγητές τι άποψη έχουν για εμάς!
Σε όλα τα σχολεία υπάρχει μια μερίδα μαθητών που δημιουργεί προβλήματα, ίσως στο δικό μας να είναι μεγαλύτερη! Δεν σημαίνει ότι μπορεί να προσβάλει έτσι ολόκληρο το σχολείο! Και για όλους εσάς που πιστεύετε ότι έχει δίκιο σε ΟΛΑ όσα λέει ο κύριος Ματζανάς, μπορείτε να εκφέρετε την άποψή σας από την στιγμή που κάνετε έστω και ένα μάθημα μαζί του! Δεν γίνεται ΟΛΟΙ να έχουν πρόβλημα με ΕΝΑΝ συγκεκριμένο καθηγητή! Μάλλον κάνει κάτι λάθος..
Με εκτίμηση
Η πρόεδρος του 15μελους του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας
Ανθή Μεταξά
4 comments :
O μαθητής που πήρε αποβολή για παραβατική συμπεριφορά, μπορεί να μας πει πως ενημερώθηκαν οι γονείς του για την αποβολή; Οι γονείς του αν ενημερώθηκαν μπορούν να μας πουν τι έκαναν; Τι είπαν στο παιδί τους και αν το τιμώρησαν και αυτοί με τη σειρά τους ;
κ12 είπε...
Αγαπητή Ντόρις ο σκοτεινός ερευνητής Ηρακλής πουαρό βοηθός ενός διαβόητου ΤΑΞΙθέτη της Φλώρινας ναι εκείνος με την πίττα στο στόμα ανακάλυψε με "λυτούς και δεμένους" το "πολιτικο ψυχολογικό" προφίλ του καθηγητή στο Φ/Β . Μάλιστα έβγαλε και πόρισμα!!!. Αυτός ο τύπος τι κέρδος έχει από όλη αυτή την ιστορία; δεν γνωρίζουμε. Τι ρόλο παίζει το γνωρίζουμε? Μπορείς να δείς τι "επιστολή" έστειλε στο http://radioflorina.blogspot.gr/2016/04/blog-post_94.html
Αθάνατη χαβιεδούπολη είσαι στον οίστρο του "Μεγαλείου" σου. Ο κόσμος χάνεται, ο άνθρωπος παραιτήθηκε , έχασε την δουλειά του και το χαβιεδιλίκι πάει σύννεφο Παλιά τους "τέχνη" κόσσκινο βλέπεις .το χαβιεδιλίκι εχει αναχθεί εις Ανωτάτου Επιπέδου Επάγγελμα και μάλιστα με σπόνσορες και με παχυλές διαφημίσεις ( ίσως αφορολόγητες ) ....
Ευτυχώς αγαπητή Ντόρις δεν ζείς μόνιμα στην πόλη μας. Είσαι από τις ελάχιστες τυχερές κυρίες που γνώρισα ...
7 Απριλίου 2016 - 9:11 μ.μ.
Επειδή όλοι λίγο ως πολύ περάσαμε από ΕΠΑΛ ξέρουμε ότι η κατάσταση είναι δύσκολη..ως τραγική
αν δεν έπιανε η αστυνομία σε ένα σχολείο μηνύματα καθηγητή σε μαθητές του για διαπόμπευση συναδέλφων του καθηγητριών, ποτέ δεν θα γινόταν αληθινό αυτό που συμβαίνει με μαθητές εναντίον καθηγητών. Κι όμως έχει αποδειχθεί. Βεβαίως δεν θα περιμένατε να βγει στο φως της δημοσιότητας. Η Διεύθυνση κ η φήμη του σχολείου πρώτα απ' όλα. Το ξέρετε επίσης (κ δεν μιλάω για το τι συμβαίνει στην Φλώρινα), εμπειρίες διατυπώνω-ότι γίνεται ολόκληρη σκευωρία μαθητών- μαθητοπατέρων και της διεύθυνσης Βθμιας Εκπ/σης αλλά και πολιτικών παραγόντων να παιχθεί ένα έργο εναντίον του καθηγητή ο οποίος μπορεί να είναι συνεπής σε όλα του, αλλά να θέλουν να απαλλαγούν από αυτόν? Θα με ρωτήσετε γιατί. Ναι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να συμβαίνει να θέλουν την εξόντωσή του και άριστος να είναι. Μέσα στην σκευωρία και σύλλογος γονέων επίσης. Ότι περιγράφει ο καθηγητής από την Φλώρινα, συμβαίνει σε μόνιμο. Εδώ και χρόνια. Αλλά αυτός αντέχει και το παλεύει. Η τοπική κοινωνία θέλει να τον διώξει. Οι μαθητές πετούν επάνω του οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί άνθρωπος, ανυπακοή επίσης, του λένε ό,τι θέλουν απαξιωτικό, χλευαστικό, εμποδίζοντας να ανοίξει το στόμα του να μιλήσει για το μάθημα, να ρωτήσει, να κάνει τη δουλειά του. Τους πηγαίνει στον διευθυντή/ντρια τους τα αναφέρει, τα λέει κ σε συλλόγους, το τι περνάει, αλλά ο διευθυντής μπροστά στα ίδια τα παιδιά όταν τον πηγαίνουν και τον συκοφαντούν μπροστά του φέρνοντας υποτίθεται για να φανεί ότι ο καθηγητής έχει πρόβλημα, ο ίδιος ο διευθυντής λέει σε όλους έκανε λάθος ο καθηγητής που σας έβγαλε έξω. Ή άδικα σας έβγαλε. Που σημαίνει ότι στο σχέδιο είναι και ο ίδιος. Σε άλλον όμως καθηγητή απλώς κάτι μηδαμινό να τον θίξει ο μαθητής τον καθηγητή, αμέσως αποβολή ο μαθητής από τον διευθυντή γιατί πρόσβαλε τον αξιοσέβαστο καθηγητή. Για τον συγκεκριμένο όμως εναθαρρύνονται τα παιδιά να του κάνουν ό,τι θέλουν γιατί έτσι είναι η εντολή να διωχθεί και για να γίνει αυτό είτε θα πρέπει να φανεί ότι είναι ανίκανος, είτε να τον κάνουν να μην αντέξει ως άνθρωπος και να παραιτηθεί από μόνος του. Να σας πω ότι τον συγκεκριμένο καθηγητή του κάνανε κ ΕΔΕ πριν χρόνια, μαζεύοντας κόσμο που ήταν άγνωστος προς τον καθηγητή και κατέθεσαν ιστορίες για αγρίους ότι ο καθηγητής ήταν τρελός? Λέγανε ιστορίες, ότι φώναζε ότι θα τον σκοτώσουνε σε επιτηρήσεις και τέτοια, ώστε να φανεί η ενοχή του, συνάμα να μην αντέξει με την τόση διαπόμπευσή του και στο τέλος να κάνει κ μια απόπειρα αυτοκτονίας ο άνθρωπος σε μία στιγμή που ως άνθρωπος επειδή είχε συναίσθηση των κόπων του και της επιστήμης του, δεν άντεχε να του τα καταστρέψουν όλα κάποια βρώμικα συμφέροντα. Σήμερα συνεχίζει και διδάσκει και έχει την ίδια επιμονή κ υπομονή και προσπαθεί να τα βγάλει πέρα όσο μπορεί μόνος του και στο φινάλε σκέφτεται, πεθαμένος είμαι που είμαι, ότι θέλουν ας κάνουν. Να δούμε από περιέργεια που θα το φτάσουν. Η προηγούμενη διεύθυνση που του έκανε ΕΔΕ, έμπαινε στις τάξεις και έλεγε θα λέτε συνέχεια όλοι ότι είναι τρελός. Του έλεγε μία μητέρα μιας άριστης μαθήτριας που αν δεν ήταν αυτή η μαθήτρια, ήδη θα τον είχαν διώξει. Όμως συνεχίζουν κ αυτοί να το παλεύουν αλλά και αυτός το ίδιο. Ακόμα και αν δεν το βγάλετε αυτό το μήνυμά μου στην δημοσιότητα γιατί είναι ανώνυμο και το καταλαβαίνω, τουλάχιστον φυλάξτε αυτό το μήνυμα. Οι κοινωνίες αλλάζουν κ πολλά θέματα που κρύβονται για χρόνια κάποτε βγαίνουν στην επιφάνεια και στο φως. Τώρα ας το απολαύσουν και ας σχολιάσουν σε περίπτωση που βγάλετε το μήνυμά μου, ό,τι θέλει ο καθένας. Με εκτίμηση μία παθούσα καθηγήτρια που σας ορκίζεται ότι είναι πέρα για πέρα αληθινή και έχει απολύτως σώας τα φρένας. Καληνύχτα.
Δημοσίευση σχολίου