Διαβάζοντας το δελτίο τύπου του ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, σχετικά με τους υπεράριθμους ταξιδιώτες το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, αντιλαμβάνεται κανείς πως το ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ αντιμετωπίζει με σεβασμό και εκτίμηση το επιβατικό κοινό. Βγαίνει και ξεκαθαρίζει το θέμα και αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί.
Το πρόβλημα όμως δεν αρχίζει, ούτε τελειώνει στο ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ. Επιβάτες, ενδιάμεσοι σταθμοί και σταθμάρχες, δημιούργησαν προβλήματα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα «μπάχαλο», για το οποίο –ως συνήθως- ένας πρέπει να πληρώσει τη νύφη.
Κάποια στιγμή, θα πρέπει να καταλάβουμε και εμείς οι επιβάτες πως στο παραπέντε δεν κλείνονται οι θέσεις. Και αν κλείνονται, ο επιβάτης θα πρέπει να τσεκάρει αν η θέση που του δίνουν θα είναι καθήμενου ή όρθιου.
Χωρίς να θέλω να υπονοήσω κάτι, κάποια στιγμή, σε ανύποπτο χρόνο, έπεσε στην αντίληψή μου πως σε έναν ενδιάμεσο σταθμό, το ΚΤΕΛ που εξυπηρετούσε ΚΤΕΛ άλλης πόλης, έκοβε εισιτήρια αβέρτα και δεν ενημέρωνε το άλλο ΚΤΕΛ εγκαίρως για να στείλει λεωφορείο. Το αποτέλεσμα ήταν να συμβεί κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου.
Γιατί το έκανε αυτό, το ΚΤΕΛ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ; Ο λόγος είναι απλός. Για να βάλει το δικό του λεωφορείο, το οποίο ήταν στο διπλάσιο μπορεί και παραπάνω κόστος, από ότι θα έβαζε το ΚΤΕΛ του τελικού σταθμού.
Επειδή ζούμε σε μία ύποπτη περίοδο, ας διαφυλάξουμε εμείς το ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, από μία τέτοια πιθανότητα και παράλληλα ας διαφυλάξουμε την δική μας ανάγκη για εξυπηρέτηση, με την έγκαιρη έκδοση του εισιτηρίου μας και προπαντός με την επιβεβαίωση, πως θα ταξιδέψουμε καθιστοί και άνετα. Σήμερα στη Φλώρινα, έχουμε μόνο μία δυνατότητα μετακίνησης.
Το ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ. Ας μη το χάσουμε και αυτό!
Διαβάστε το Δελτίο Τύπου του ΚΤΕΛ ΦΛΡΙΝΑΣ
ΚΤΕΛ Ν. ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Με ιδιαίτερη προσοχή αναγνώσαμε την επιστολή διαμαρτυρίας των φίλων μας φοιτητών που ταλαιπωρήθηκαν κατά την μετάβαση τους στην Φλώρινα από τη Λάρισα την 31/10/2011 και γίναμε δέκτες των παραπόνων τους.
Ο επιβάτης που έχει έγκαιρα εκδώσει εισιτήριο, έστω σε ενδιάμεσο σταθμό της διαδρομής και δεν βρίσκει θέση στο λεωφορείο, έχει απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρεται και ως εκ τούτου είναι απολύτως επιβεβλημένη η συγγνώμη του μεταφορέα.
Σαν πρόεδρος της «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Φλώρινας ΑΕ» εκφράζω την λύπη μου για το γεγονός και δηλώνω ότι ήδη καταβάλω κάθε προσπάθεια να μην επαναληφθεί.
Αξίζει να επισημανθεί ότι μέλημα μας είναι η άμεση και δίχως προβλήματα ή ατυχήματα ολοκλήρωση του κάθε δρομολογίου, υπάρχουν ωστόσο πολλοί παράγοντες, που μπορεί να τα επηρεάσουν.
Αξίζει να επισημανθεί ότι μέλημα μας είναι η άμεση και δίχως προβλήματα ή ατυχήματα ολοκλήρωση του κάθε δρομολογίου, υπάρχουν ωστόσο πολλοί παράγοντες, που μπορεί να τα επηρεάσουν.
Στην προκειμένη περίπτωση αντιδράσαμε στέλνοντας επιπλέον λεωφορείο, αμέσως μόλις πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη πληθώρας επιβατών που το λεωφορείο της γραμμής αδυνατούσε να εξυπηρετήσει. Αυτό συνέβη εξαιτίας του ότι στην διαδρομή μέχρι την Λάρισα επιβιβάστηκαν εκτάκτως - δηλαδή απροειδοποίητα - πρόσθετοι επιβάτες, επίσης φοιτητές. Βεβαίως είχαν μερίδιο ευθύνης αφού δεν είχαν ειδοποιήσει και κλείσει θέση για να μπορέσουμε να προγραμματίσουμε και άλλο δρομολόγιο, αλλά όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι και αυτούς δεν μπορούσαμε να τους αφήσουμε στον δρόμο.
Αυτό το γεγονός είχε ως αποτέλεσμα τελικά την έλλειψη κενών θέσεων, που όντως είχαν κρατηθεί από το εκδοτήριο της Λάρισας, ο υπεύθυνος του οποίου δεν ενημέρωσε έγκαιρα για την πληθώρα επιβατών, πράγμα το οποίο ήδη έχουμε επισημάνει στο συνάδελφο ΚΤΕΛ Λάρισας, που μας εξυπηρετεί. Το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε λοιπόν δεν οφείλεται σε έλλειψη πρόβλεψης, αλλά στην έκτακτη και ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση της ημέρας και σε έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης μας.
Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνουμε το επιβατικό μας κοινό ότι επιχειρούμε με κάθε μέσο την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Στην προσπάθεια αυτή καλούμε τους φίλους μας επιβάτες να μας βοηθήσουν με δύο τρόπους: Πρώτον να προβαίνουν σε έγκαιρη κράτηση - ειδικά σε ενδιάμεσους σταθμούς ή να πληροφορούν γι’ αυτό το εκδοτήριο Φλώρινας για να μπορεί να γίνεται σωστός προγραμματισμός και δεύτερον να μας καταγγέλλουν κάθε γεγονός που αντιλαμβάνονται που είτε τους θίγει είτε χρήζει βελτιώσεως. Ειλικρινά πιστεύουμε ότι με την ενεργό συμμετοχή των επιβατών και καλύτεροι θα γίνουμε και ποιοτικότερες υπηρεσίας θαπαρέχουμε.
Για μία ακόμη φορά εκφράζω την λύπη μας για το περιστατικό αυτό. Στο μέλλον θα προσπαθήσουμε, με νέα μέσα πιο έγκαιρης πληροφόρησης αλλά και με την βοήθεια και των επιβατών μας να είμαστε συνεπέστεροι.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Σαράντης Γεωργακόπουλος
2 comments :
to κτελ φλώρινας είναι εκτεθειμένο ανεπανόρθωτα.Το κτέλ λάρισας ουδεμία ανάγκη έχει να μπει στα ΄χωράφια του δικου μας, έχει δρομολόγια και κόσμο και κονομάει με την σέσουλα . Απλά τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ταξίδευαν ΟΡΘΙΑ προς Φλώρινα.
ΕΠΑΛΗΘΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ότι το τρένο δέν είναι πολυτέλεια. Τα κτελ φλώρινα μονοπωλούν με πολύ άσχημο τρόπο τις μετακινήσεις επιβατων και ιδού οι αρρυθμίες η απρονοησία και κάτι που έγραψα αλλου
Η εγκαιρη ενημέρωση σας είναι κυρίως ΔΙΚΗ σας υποχρέωση .Πιαστήκατε απροετοίμαστοι στον ύπνο .Το σημαντικό ¨ειναι ότι απο τραγικά λάθη της επαγγελματικής ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ σας και αμαυρώνεται ή εικόνα της τοπικής κοινωνίας. Εάν εσείς δέν μπορείτε να προβλέψετε το επιβατικό σας κοινό ποιοί έχουν την ευθύνη οι ..επιβάτες? και πάλι αυτοί έχουν την ευθύνη?Αυτά δέν είναι σοβαρά πράγματα απο σοβαρούς υποτίθεται επαγγελματίες στον χώρο των μεταφορών.
υπομονή μέχρι να απελευθερωθεί το επάγγελμα των κτελ και μέχρι να αγοράσουν οι..κινέζοι το τρένο.
Ευχαριστούμε ον φίλο κρουά - κρουά για τις επισημάνσεις που έχει κάνει για να μας οδηγήσει σε σχετική έρευνα. Να είστε βέβαιος αγαπητέ, πως για ότι προκύψει θα ενημερωθείτε τόσο από την έντυπη εφημερίδα όσο και από το μπλόκ.
Δημοσίευση σχολίου