4:45 μ.μ.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ;

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |




Εδώ σταυρός, εκεί σταυρός που είναι ο σταυρός;
Έχετε δίκιο φίλοι μου να αναρωτιέστε.
Μέχρι στιγμής κυκλοφορούν κάτι αποτελέσματα !!!! μόνο για τον συνδυασμό του κ. Κωνσταντινίδη!!! Και αυτά στο προσφιλές blog του κ. Βοσκόπουλου τη τσούσκα ή τσούφκα! Εμείς, δυστυχώς δεν μπορούμε να τα επιβεβεβαιώσουμε.

Στα χέρια μας έχουμε κάποια στοιχεί για τον συνδυασμό του κ. Βοσκόπουλου, τα οποία επεξερ-
γαζόμαστε και θα τα δημοσιεύσουμε με κάθε επιφύλαξη!

Κανονικά, ο δήμος Φλώρινας, θα έπρεπε να δώσει τα εκλογικά αποτελέσμτα της σταυροδοσίας των υποψηφίων , ήδη από τη Δευτέρα.

Ο συνδυασμός Βοσκόπουλου δεν ενδιαφέρεται να δει τις προτιμήσεις των Φλωρινιωτών στους συμβούλους του;
Μόνο οι υποψήφιοι του Κωνσταντινίδη τους ενδιαφέρουν;

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Μείνετε στους υπολογιστές σας και θα επανέλθουμε : 

7 comments :

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον ο Βοσκόπουλος κρύβει το αποτέλεσμα για να μη φανεί ότι έσπρωξε τους σταυρούς σε όλα τα υποτακτικά ζετάκια. Παραμυθιάζει επίσης τους υπόλοιπους που έμειναν απέξω ότι αν πιάσουν μεγάλο ποσοστό την Κυριακή θα βγάλουν δήθεν περισσότερους συμβούλους και έτσι τους πείθει να τρέχουν.

Ανώνυμος είπε...

ασε ρε την λάσπη ... το πρωτοδικείο θα τα βγάλει τι δουλειά εχει ο δήμος?

Ανώνυμος είπε...

TO ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΘΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ; ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Ο βοσκοπουλος κανει και το εξής απίθανο: λεει ακόμα και σε αυτούς που βγαίνουν σίγουρα οτι δεν ειναι βέβαιη η εκλογή τους και οτι μόνο αν πάρουν τον δημο εξασφαλίζουν την θέση τους ωστε να μην επαναπαυθουν. Έτσι τους κοροϊδεύει. Κρουα βγάλε στη φορά ποιοι εκλέγονται για να μην ακούμε δεξιά και αριστερά βλακειες

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε Κρουά μου, θα αναρτήσεις αυτό το σχόλιο? Ή θα το θάψεις κι αυτό όπως 3 σχολιά μου, πριν από την πρώτη Κυριακή των εκλογών (το ένα σχολίο μου, για τις αναθέσεις των έργων, έτσι για να θυμηθείς)!!! Σε πάω στοίχημα για το αποτέλεσμα του β΄ γύρου: Βοσκόπουλος 61%, Κωνσταντινίδης 39%. Μέσα στο στοίχημα?

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

ΣΙΓΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ 7.49 ! ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ. ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!

S for shit είπε...

Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που έφυγαν απο Βοσκόπουλο και πήγαν σε Γκέκτση κλπ (γιατί απο τον Βοσκόπουλο έφυγαν, όχι απο τον Στάθη - χωρίς να υποστηρίζω Στάθη-) θα αναπαύσουν την ψήφο τους στον Σταθίκα. Νομίζω πως τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα και καλό είναι να μη λέμε πολλά. Καλό είναι επίσης να αποκαλύπτουμε πολλά. Μακάρι να μπορούσα. Γνωρίζω αρκετά καλούδια ρε Κρουά. Αλλά η δικαιοσύνη είναι πιο τυφλή απ'όσο νομίζει ο κόσμος. Εσύ το γνωρίζεις καλύτερα αυτό.. Κι εγώ δεν έχω χρήμα για δικαστήρια , δικηγόρους κλπ Αυτοί έχουν. Σε αμφότερους αναφέρομαι (Στάθη και Γιάννη). Anyway, δεν έχει σημασία τι γνωρίζω εγώ. Σημασία πάντα έχει το προφανές. Και στην περίπτωση Στάθη-Γιάννη το προφανές είναι πως μιλάμε για δύο ανθρώπους που προέρχονται απο τον ίδιο πολιτικό χώρο, με τα ιδιαίτερα συνήθη χαρακτηρηστικά που έχει ο σύγχρονος έλληνας πολιτικός. Κακά τα ψέματα. Γνωρίζουμε τι εστί Γιάννης, γνωρίζουμε τι εστί Στάθης. Κατ'εμέ έχουμε να διαλέξουμε το καλύτερο χειρότερο. Ένας νόμος του μαρκετινκ λέει πως "ο εχθρός του φτηνού είναι το καλύτερο". πρέπει λοιπόν εδώ να επιλέξουμε πλέον το καλύτερο για εμάς. Ως δήμαρχο και ως Νομάρχη γνωρίσαμε τον Γιάννη. Βίος και πολιτεία. Το τούμπανο και το κρυφό καμάρι. Τα πάντα όλα. Μια φάση Love and married. Πάρτε χρήμα και αφήστε με ήσυχο. Δώστε χρήμα και κερδίστε με. Ως Βουλευτή γνωρίσαμε τον Στάθη. Λυπάμαι ειλικρινά που έγινα αυτήκοος μάρτυρας εκείνου του "ΝΑΙ". Με απογοήτευσε και ποτέ δε θα με πείσει για τους λόγους που το έκανε. Ίσως για να βιώσει την κορύφωση των προσωπικών του πόθων. Την κορυφή έστω για λίγα χρόνια. ΑΛλά εκείνο το "Ναι" με αηδίασε. Δεν το περίμενα. Ομολογώ πως η οικογένεια μου ήταν πάντα βουτηγμένη στη Νέα Δημοκρατία. Καλώς ή κακώς απο τα 18 μου που βγήκα στο δρόμο και δούλεψα μέσα στο σύστημα, ως γρανάζι δυστυχώς κι εγώ (όπως όλοι μας έστω κι αν δεν το παραδεχόμαστε) είχα αρκετά εξελιγμένο εγκέφαλο σε σχέση με τους γονείς μου ώστε να μπορώ να δω την πατάτα του διπόλου ΝΔ ΠΑΣΟΚ αλλά και να ρίξω μια βαθειά ματιά στο τυράκι και τη φάκα που οδήγησε στην "οικονομική κρίση" που οδήγησε και τον Στάθη να πει εκείνο το γ.....νο "ΝΑΙ". Με απογοήτευσε λοιπόν ως Φλωρινιώτης. Όχι ως Νεοδημοκράτης ή πολιτικός. Ήμουν σίγουρος πως θα τους φτύσει και θα φύγει. Οι ίδιοι οι δικοί μου με διαβεβαιώνουν πως πρόκειται για ψυχούλα. Τι είχε στο μυαλό της όμως η ψυχούλα αυτή με εκείνο το ναι?Νομίζω πως το κόστος δεν ήταν πολιτικό. Ήταν προσωπικό. Έβαλλε κατά της εμπιστοσύνης σχεδόν όλων όσων πίστεψαν στην αγνή Φλωρινιώτικη "εξωκαρδιά" ψυχή. Δεν ξέρω τι θα με έπειθε πως αυτός ο άνθρωπος στο ντεμπούτο του ως Δήμαρχος της πόλης δεν θα πουλούσε την πόλη όπως πούλησε την ΕΛλάδα (τόσα ξέρω τόσα λέω βέβαια. Ίσως και να μην το έκανε. Αν και πλέον έχω πεισθεί μετά απο πολλη μελέτη πως ακριβώς αυτό συνέβη). Πως μπορώ να πεισθώ πως αυτός δεν θα βάλει για άλλη μια φορά το προσωπικό του συμφέρον πάνω απο το προσωπικό του συμφέρον? Απο την άλλη σκέφτομαι πως ίσως κάποιοι τον έπεισαν και αυτόν πως ήταν το καλύτερο που είχε να κάνει κι έτσι το έκανε αν λάβεις υπόψη σου πως πρωτοκλασάτοι Βουλευτές "δεινόσαυροι" δεν είχαν καν διαβάσει τι υπογράφανε. Αν ο Στάθης με έπειθε πως άλλο Βουλευτής κι άλλο Δήμαρχος, αν με έπειθε πως οι απευθείας αναθέσεις στα "Αδέρφια" του δεν αποτελεί πρωτοσέλιδο στην ατζέντα του, αν με έπειθε πως σε δύο χρόνια θα βαδίζω στη Φλώρινα όντας ευτυχής για την επιλογή μου, ναι, θα τον ψήφιζα. Ας με πείσει κάποιος με επιχειρήματα. όχι με φράσεις που διαβάζονται μόνο απο πολιτικούς. Φλώρινα μπροστά και του κώλου τα 9μερα. Δεν τα ακούω αυτά δεν είμαι 90 χρονών ούτε λοβοτομημένος. Δωρεάν ρεύμα και χ3σ3 ψηλά και αγνάντευε. Δεν είμαι μαλάκας ρε αδερφε. Θέλω λύσεις για την πόλη μου. Την πόλη που αγαπάω και σε ψηφίζω για να την ετοιμάσεις αντι εμού για τα παιδιά μου με τα λεφτά μου. Μπορείς? Πείσε με ρε γαμώτο.

Δημοσίευση σχολίου