Ενημερώθηκα ηλεκτρονικά για την έλευση εκπροσώπων της ΤΡΕΝΟΣΕ, τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων, οι οποίοι θα αναζητήσουν τουριστικούς προορισμούς στη ΒΙΓΛΑ και στη ΠΡΕΣΠΑ.

Δύο μέρες πριν - συγκεκριμένα τη Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012, είχα επικοινωνία με ένα υψηλόβαθμο μέλος της ΤΡΕΝΟΣΕ και έμαθα πως στη ΤΡΕΝΟΣΕ υπάρχει ένα κλίμα αβεβαιότητας και ανασφάλειας λόγω της ιδιωτικοποίησης . Με λίγα λόγια, χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα.

Διεωρωτώμαι,  η ΤΡΕΝΟΣΕ, της οποία το μέλλον είναι υπό συζήτηση, σε τι πλαίσιο θα συζητήσει την εξυπηρέτηση των τουριστικών προορισμών της Βίγλας και της Πρέσπας; Έχουν αποσαφηνιστεί τόσο γρήγορα οι όροι της ιδιωτικοποίησης και η μελλοντική λειτουργία της ΤΡΕΝΟΣΕ;

Περιτόν βέβαια να πω - όπως έμαθα- πως έσπευσαν ορισμένοι να υποδεχθούν το γεγονός στη Φλώρινα μετά βαίων και κλάδων, ως συνήθως. Για να βρισκόμαστε σε δουλειά;

Θα ήμουν ευτυχής, αν κάποιος, υπέυθυνα και επώνυμα θα μπορούσε να μου λύσει αυτή την απορία.

Ντόρη Κουτουράτσα
Φλώρινα 1-12-2012

6 comments :

Ανώνυμος είπε...

Η Τρόικα όντως τη Πέμπτη συνέλαβε εξ απροόπτου και το Υπουργείο Μεταφορών και την κυβέρνηση με την επιμονή της η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΕΝΟΣΕ να γίνει εντός του 2012 και όχι το 2013 όπως σχεδίαζε η κυβέρνηση. Αυτός είναι όρος και η είδηση υπάρχει στο διαδίκτυο. Λογική η απορία σου, τι να πω. Ενδεχομένως ο συνδυασμός δημοσιογράφων ΤΡΕΝΟΣΕ, να θέλει να βγάλει προς τα έξω την κινητικότητα της ΤΡΕΝΟΣΕ αφού είναι η περίοδος των διαπραγματεύσεων, δηλ. δημιουργία εντυπώσεων. Οι ορισμένοι στη Φλώρινα ποιοί είναι; Είναι οι φίλοι του τρένου. Όσο θυμάμαι έναν Μάρτη που είχε έρθει η ΤΡΕΝΟΣΕ στη παλιά νομαρχία και οι φίλοι του τρένου ήταν πρόθυμοι όπως λέγανε, μέχρι και εκείνες τις εκπτωτικές κάρτες της ΤΡΕΝΟΣΕ να βγούν να πουλήσουν, μπορεί όλο αυτό να είναι κανένα τερτίπι διότι πολύ ξαφνικά έγινε. Τι να πει κανείς.

Βουνίσιος είπε...

αν και ήμουν φίλος του τρένου η κίνηση αυτή δέν έχει λόγο να υπάρχει και γιατί να υπάρχει άλλωστε .Για να πουλάει εισητήρια? Για να μοιράζει φειγ βολάν ή δελτία τύπου? η τραινοσέ έχει εισπράκτορες στα γκισέ των σιδηρ.στθμών δόξα το Θεό .Εχει και συμβούλους έχει και δημοσιογράφους στο πλάι .Η κίνηση υπάρχει για να μήν υπάρχει ή μάλλον κάποιοι να γίνουν βουλευτές και υποψήφιοι του τσίπρα ή των ανύπαρκτων οικολόγων για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους . Προσωπικά ήμουν στην κίνηση για να έρθει το τραίνο ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΠΟΥΚΙ να παίζει τα μικροπολιτικά παιχνιδάκια εντυπώσεων με το αζημείωτο στην κάλπη . Το τραίνο ήρθε. Τώρα η τραινοσέ σάν α.ε. που είναι καλά θα κάνει όσο υπάρχει να δουλέψει σάν σοβαρή εταιρία μεταφορών όπως όλες οι άλλες στον κόσμο. Σάν φίλος του τρένου ταξιδεύω με τραίνο στην Θεσσαλονίκη όπως όλοι οι ταξιδιώτες και το χαίρομαι. Απο εκεί και πέρα οι ρόλοι είναι διακριτοί τόσο της εταιρίας όσο και της κυβέρνησης των μνημονίων που ψηφίσατε και ξεπουλάνε τα πάντα σε αυτήν την χαράδρα.Για το τωρινό καλά θα κάνουν να έρθουν όταν χιονίζει στην Φλώρινα και όχι τώρα σε νεκρή περίοδο .Τι να δούν δηλαδή το άδειο χιονοδρομικό ή τα άδεια χωριά στις Πρέσπες η τα αρκουδια στο Νυμφαίνο που σε λίγο θα ροχαλίζουν ? αψυχολόγητες κινήσεις χωρίς ουσία ουσιαστική προώθηση της Φλώρινας .. Τώρα που η τροικα κυβερνάει όλοι θυμηθήκαν που πέφτει στο χάρτη η Φ΄λώρινα ...καλό χειμώνα και όνειρα γλυκάααα

Ανώνυμος είπε...

Η ΤΡΕΝΟΣΕ κοιτάει να πουλήσει το τομάρι της σε καλή τιμή. Μακάρι να κλείσει πακέτα τουριστικά για τη Φλώρινα. Αλλά να τα πουλήσει. Να μη φαίνονται μόνο στα χαρτιά. Όσο για τους δημοσιογράφους, αν θυμηθώ δεν ξέρω κι εγώ πόσοι δημοσιογράφοι έχουν έρθει και έχουν τραπεζωθεί για να μας διαφημίσουν ντεμέκ. Θυμάστε τη Μάγια Τσόκλη επί Στρατάκη και τα τραπεζπώματα στους Δερβίσηδες; Καί τι έγινε; Ο Αμοιράς, μόλις ήρθε το τρένο, την επομένη ημέρα με τη παρτενέρ του, έλεγαν πως το τρένο είναι φθηνότερο από τα ΚΤΕΛ. Αύριο, μεθαύριο που θα ξαναβγεί ο Αμοιράς, θα πει στην εκπομπή του για τη Φλώρινα ή μεσω της Φλώρινας θα προβάλει τη ΤΡΕΝΟΣΕ; Σκεφτομαι λοιπόν τη πιθανότητα να κάνει αποδελτίωση η τρόικα , και έτσι η ΤΡΕΝΟΣΕ να έχει κερδίσει το παιχνίδι των εντυπώσεων για να διαπραγατευτεί. Γι αυτό ας είμαστε λίγο υποψιασμένοι και ας μην τα καταπίνουμε αμάσητα όλα.Όλο Μεσίες έρχονται στη Φλώρινα. Αμάν πιά.

Ανώνυμος είπε...

Πιέσεις για γρηγορότερη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασκεί το κλιμάκιο της τρόικας, παρακάμπτοντας το σχεδιασμό της κυβέρνησης που έχει μεταθέσει το δύσκολο εγχείρημα για το 2013.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η στάση της τρόικας -όπως εκδηλώθηκε από το τεχνικό κλιμάκιο στην συνάντηση της Πέμπτης- έχει αιφνιδιάσει τόσο το υπουργείο όσο και το επιτελείο της εταιρείας, καθώς συνδέει την έγκριση του σχεδίου εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που εκκρεμεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, με την ιδιωτικοποίησή της.

Η συγκυρία όμως είναι εξαιρετικά αρνητική για να προχωρήσει μία τέτοια συμφωνία, ειδικά σε μια περίοδο που σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές η εταιρεία βρίσκεται σε φάση επιτυχούς εξυγίανσης, (σ.σ.: το Δεκέμβριο παρουσίασε για πρώτη φορά θετικά αποτελέσματα) και για το τέλος του 2012 έχει προβλεφθεί να εμφανίσει κέρδη 20 εκατ. ευρώ.

Εφόσον υλοποιηθεί το σχέδιο έτσι όπως έχει προγραμματιστεί από το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, τότε η εταιρεία θα μπορεί να πετύχει καλύτερους όρους σε ένα ενδεχόμενο στρατηγικής συμφωνίας

Ανώνυμος είπε...

Ε καλά κλασσικό είναι και προβλέψιμο.
Επειδή τα διαφημιστικά κονδύλια της ΔΕΗ δεν θα κρατήσουν πάνω από 1-2 χρόνια και επειδή θα ξηλωθούν κι οι γραμμές στο Κλειδί για την εξόρυξη λιγνίτη, το τρένο θα φτάνει το πολύ στο Αμύνταιο.
Προετοιμάζουν τον κόσμο για χρήση λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

Μιχάλης Πετράκος είπε...

Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά δεν το είχα δει. Απαντώ ότι φοβάμαι ότι υπάρχει μια σύγχιση για το περιεχόμενο αυτής της δράσης.

Πρόκειται για πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εμείς βοηθήσαμε να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερα. Δεν χρησιμοποιήσαμε δημόσιο χρήμα για κάτι.

Ξοδέψαμε μερικές ώρες από τον προσωπικό μας χρόνο συνοδεύοντας αρκετούς ταξειδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους που ενδιαφέρονταν για εκδρομές με τρένο στην Πόλη της Φλώρινας, το πισοδέρι και τις Πρέσπες.

Ο δικός μας σκοπός ήταν να πετύχει αυτή η πρωτοβουλία για να έρθουν περισσότεροι επισκέπτες στην περιοχή με το τρένο, ώστε να πετύχουμε ένα 4ο δρομολόγιο που διεκδικούμε μέσω αυξημένων πληροτήτων αλλά και των αναγκών των ταξειδιωτών που χρειάζονται ένα τελευταίο τρένο από τη Φλώρινα που να φεύγει αργότερα.

Ελπίζω να σου έλυσα την απορία και ελπίζω να πετύχει τελικά η δράση αυτή.

φιλικά

Δημοσίευση σχολίου