Επί πολλές ημέρες δικαζόμουν μετά από μήνυση του Ι. Βοσκόπουλου. Το δικαστήριο έκρινε ότι είμαι ένοχη απλής δυσφήμησης για δημοσίευμά μου όπου, αναφερόμενη στην ΑΝΦΛΩ, γράφω την φράση: «Τώρα γιατί δεν τον έχουν ‘δώσει’ ακόμη, ενδεχομένως να τρώνε από το ίδιο πιάτο και με χρυσά κουτάλια, εννοείται …», και μου επέβαλε ποινή φυλακίσεως 7 μηνών με τριετή αναστολή, επιδίκασε χρηματική ικανοποίηση 40 € στον Βοσκόπουλο, με καταδίκασε σε δικαστικά έξοδα 200 € και με υποχρεώνει να δημοσιεύσω την απόφαση στην εφημερίδα μου και σε μία άλλη τοπική εφημερίδα. Έκανα έφεση. Να δούμε τι θα πει το εφετείο όταν θα έλθει η ώρα.
Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι δεν έπρεπε να γράψω αυτό που έγραψα, διότι βλάπτει την τιμή και την υπόληψη του Βοσκόπουλου.
Επειδή είμαι νομιμόφρων, σας ενημερώνω αμέσως. Επίσης, αφού το δικαστήριο έκρινε ότι δεν έπρεπε να γράψω ότι «τρώνε από το ίδιο πιάτο και με χρυσά κουτάλια» εγώ παίρνω πίσω αυτό που έγραψα. Αφού είναι έγκλημα να το να γράψω ότι «τρώνε από το ίδιο πιάτο και με χρυσά κουτάλια», τότε το μη-έγκλημα είναι να γράψω «ΔΕΝ τρώνε από ΚΑΝΕΝΑ πιάτο ΟΥΤΕ τρώνε με χρυσά κουτάλια». 
Εγώ το έγραψα, εσείς το πιστεύετε;
Θέλω τα σχόλιά σας, αλλά να ξέρετε ότι δεν θα δημοσιεύσω καμία κριτική της απόφασης του δικαστηρίου.

7 comments :

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπες την αλήθεια βρε Ντόρη! (Πάντως συγχαρητήρια για σήμερα, μου είπαν πως τον έκανες σκόνη).

Ανώνυμος είπε...

Κρουά - Βοσκόπουλος 19-1 . Απο τις 20 κατηγορίες στις 19 η κρουά ήταν αθώα και μάλιστα ομόφωνα. Στη 1 καταδικάστηκε για απλή δυσφήμιση και η ποινή είναι εφέσιμη. Ας μη χαλάσουμε όμως τη χαρά του Βοσκόπουλου. Έρχονται δύσκολες μέρες.

Ανώνυμος είπε...

Κοινώς σου τράβηξαν το αυτί.Δεν πειράζει κρουα. Για να ακούς καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Βρε κρουα, βρε κρουα. Δεν το ήξερες πως το RIBE EYE το τρώνε με πλαστικό μαχαιροπήρουνο;

Ανώνυμος είπε...

Τα ποτήρια για το κρασί των 500 ευρώ ήταν επίσης πλαστικά;

Ανώνυμος είπε...

Τι σημαίνει ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΗΨΗ για ένα δημόσιο πρόσωπο; Τι σημαίνει τελικά ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΗΨΗ για τον κ. Γιάννη Βοσκόπουλο; (για να καταλάβουμε σε τι θίχτηκε)

Ανώνυμος είπε...

Ο Βοσκόπουλος τι έκανε για να προστατέψει την τιμή και την υπόληψή του;

Δημοσίευση σχολίου