«ΠΡΕΣΠΕΣ 2012»
Τετάρτη 22 Αυγούστου :
«ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» 18.30 μ.μ.
Ο Ολυμπιονίκης Ηλίας Ηλιάδης θα εγκαινιάσει τις φετινές «Πρέσπες» δίπλα στο ποτάμι της Φλώρινας μαζί με 400 παιδιά που θα γράψουν μαζί με τον Άρη Δημοκίδη, συγγραφέα παιδικών παραμυθιών «Το παραμύθι της Φλώρινας».
Σκηνοθεσία: Σοφία Σπυράτου
Πέμπτη 23 Αυγούστου :
Νέο Πλατεία Φλώρινας: Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων 20.30 μ.μ.
Παρουσίαση βιβλίου του δημοσιογράφου Γιώργου Περιβολάρη «Φλώρινα 1912 – 2012, Χρονικό ενός αιώνα».
Ομιλητές: Νικόλαος Μέρτζος και Γιώργος Λιάνης
Παρασκευή 24 Αυγούστου :
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης 20.30 μ.μ.
Πνευματική εκδήλωση με θέμα τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Μακεδονίας και της Φλώρινας.
Μιλούν : Πάνος Θεοδωρίδης, συγγραφέας
Αντρέας Ανδρέου, καθηγητής Ιστορίας Παν. Δυτ. Μακεδονίας
Λάμπρος Λιάβας, καθηγητής Μουσικολογίας Παν. Αθηνών
Λάζαρος Μέλλιος, λαογράφος – Ιστορικός της Φλώρινας
Θα επακολουθήσει συναυλία του Αντώνη Καλογιάννη σε τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη και ποίηση του Μανώλη Αναγνωστάκη.
Σάββατο 25 Αυγούστου :
Άγιος Αχίλλειος 21.00 μ.μ.
Η υποβλητική μουσική της Ευανθίας Ρεμπούτσικα σμίγει με την αμάραντη φωνή της Άλκηστης Πρωτοψάλτη στη Θεομητορική Πρέσπα με ολόγιομο Αυγουστιάτικο φεγγάρι.
Κυριακή 26 Αυγούστου :
Νέα Πλατεία Φλώρινας 21.00 μ.μ.
«Αναζητώντας των ΑΤΤΙΚ». Η παράσταση που έσπασε όλα τα ρεκόρ!
Στη φιλόμουση Φλώρινα, πόλη τροβαδούρων.
Μουσική έρευνα : Λάμπρος Λιάβας
Σκηνοθεσία – χορογραφία : Σοφία Σπυράτου
Ιντερμέδια : Γιάννης Ξανθούλης
Μουσική διεύθυνση : Θοδωρής Κοτεπάνος
Σκηνικά – κοστούμια: Λίλη Πεζανού
Παίζουν : Ζωζώ Σαπουντζάκη, Άκης Σακελαρίου, Νίνα Λοτσάρη, Άγγελος Παπαδημητρίου, Ευαγγελία Μουμούρη, Αλέξανδρος Μπουρδούμης.
Παρουσίαση εκδηλώσεων: Αλέξης Κωστάλας
Η είσοδος στις εκδηλώσεις είναι όπως πάντα ελεύθερη γιατί οι «Πρέσπες» ανεβαίνουν στο λαό, αντλούν από αυτόν και ότι προσφέρουν είναι δικό του.
Στο πείσμα της μοίρας, της γεωγραφίας και της ιστορίας στις «Πρέσπες» «ηχούν αηδόνια και όχι κοκτέιλ μολότοφ».
23 comments :
ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΔΗΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΕΣΠΕΙΑ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ.
Ο ΛΙΑΝΗΣ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΙΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΘΕΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ, ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΛΙΑΝΗ, ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.
ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ, Κ ΝΤΟΡΙΣ.
ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;
ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΕΣΠΕΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΨΕΓΑΔΙ;
Να μεσολαβήσει ο Λιάνης, για να τα βρουν ο Βοσκόπουλος με τη Ντόρις;
Η άποψή μου, αφού σε ενδιαφέρει τόσο είναι η εξής: Στις εκδηλώσεις "Πρέσπες" αφού συμμετέχει όλος ο νομός γιατί να μη χρηματοδοτούνται από τους δήμους; Το πλαφόν για κάθε δήμο θα μπορούσε να είναι ανάλογα με το εύρος των κατά τόπων εκδηλώσεων. Η Περιφέρεια, επίσης θα πρέπει να συμβάλλει. Και εφ όσον υπάρχει προβολή του νομού οργανωμένη και όχι μόνο με αφίσες , όλοι πρέπει να συμμετέχουν.
Στη Φλώρινα γίνονται ή δεν γίνονται εκδηλώσεις ; Η πιό ακριβή εκδήλωση (ΑΤΤΙΚ) γίνεται στη Φλώρινα. Ο δήμος Πρεσπών πρώτος θα έπρεπε να συμμετέχει και οικονομικά και ουσιαστικά. Ο δήμος Αμυνταίου αν το παίζει ανεξάρτητος δήμος, ας απολογηθεί ο ίδιος.
Επίσης πες μου και εσύ κάτι άλλο. Είπα ποτέ πως δέχομαι υποδείξεις για τα δελτία τύπου που αναρτώ;
Δεν έχω εκφράσει ποτέ την επιθυμία να τα βρω με τον Βοσκόπουλο διότι δεν έχω καμία προσωπική διαφορά. Την πολιτική Βοσκόπουλου κριτικάρω, αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμα. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ...
Kάποτε ήταν Πρέσπεια, από πολιτική ανάγκη(στανιό), διότι δεν μπορούσαν να κάνουν κι αλλιώς.
Σήμερα είναι μόνο Λιανοβοσκοπούλεια....
Όχι δεν είναι Λανο-Βοσκοπούλεια, είναι Μέρτζο-Λιαν0-Βοσκοπούλεια. Η "επιτυχημένη" συνταγή έχει και πολύ Μέρτζο. Χωρίς Μέρτζο τίποτα δεν γίνεται.
Αυτήν την μπούρδα "Θεομητορική Πρέσπα" ποιός την σκέφτηκε; Είναι τόσο πομπωδώς κενή και άνευ εννοιλογικής σημασίας, που με κάνει να σκέφτομαι λεχθέντα του Λιάνη. Γιατί "Θεομητορική" η Πρέσπα; Επειδή γέννησε τον Λάζο τον Ναλμπαντίδη, κατά κόσμον "Λάρυ", ή τον Βασίλη Τσέπα; Με τέτοιες μπούρδες ταϊζουν τους "ιθαγενείς" σε ΦΛώρινα και Αθήνα για να τρέχουν τα κονδύλια.
Αλήθεια, αντί να κόβονται μισθοί και συντάξεις μήπως έπρεπε να κοπούν οι χρηματοδοτήσεις μπουζουκτσίδικων σαν τα "Πρέσπεια";
Γειά σου Νίκο Μέρτζο, υιέ του Ιωάννη Μέρτζου ή Τζιοβάννι Μέρτζιο. Ξέρεις τι είχε δημοσιεύσει ένα ιστορικό περιοδικό με όνομα "Τότε";
Ο Περιβολάρης .... ιστορικός!!!! Τι άλλο θα δούμε Θεέ μου;; Λέτε να θέλουν να γράψουν την ιστορία όπως τους βολεύει; Τι λέει νο Μέρτζος και ο επίδοξος διάδοχός του ο Λιάνης;
Θα μου πείτε εδώ ο Λιάνης και ο Χρήστος Ναούμ έγιναν ποιητές, γιατί να μην γίνει ο Περιβολάρης ιστορικός;
Άκουσα σήμερα το παρακάτω: Ο δήμαρχος Αμυνταίου κ. Ιωσηφίδης όταν ρωτήθηκε για ποιόν λόγο προγραμμάτισε την εμφάνιση της Μαριώς το βράδυ του Σαββάτου παράλληλα με τις εκδηλώσεις στον Άγιο Αχίλλειο , λένε πως απάντησε ως εξής: έ, ας κάνουμε αντίπραξη στον Λιάνη". Δεν θα ήθελα να το πιστέψω. Ας το λάβει υπ όψη του ο κ. Ιωσηφίδης, διότι τέτοιες δηλώσεις ακόμα και στ αστεία είναι κακόγουστες και εκφράζουν την έλλειψη συνεννόησης και συνοχής στο νομό Φλώρινας.
Αμάν με αυτήν την παπάρα περί "συνεννόησης"και "συνοχής"! Θυμάστε πόσα παραμύθια ακούγαμε περί "συνεργασίας" επί Κορτσάρη (τον θυμάστε τον βουλευτή της ΝΔ μετά τον Παπαθανασίου και πριν τον Κων/νίδη;); Ο Λιάνης είχε κάνει καραμέλα την "συνεργασία" και συνεργαζόταν με τον Κορτσάρη. Ποιό το αποτέλεσμα για την Φλώρινα; Κανένα! Μόνον Πρέσπεια είδαμε. Η "συνεργασία" είναι καλή ή κακή ανάλογα με το ποιοί συνεργάζονται και για ποιόν σκοπό.Καλοί άνθρωποι που έχουν καλό σκοπό, πρέπει να να συνεργάζονται μεταξύ τους. Κακοί άνθρωποι με κακό σκοπό δεν πρέπει να συνεργάζονται, διότι κάνουν συμμορία. Οπότε μην τρώτε τα "φούμαρα" περί συνεργασίας, χωρίς να ξέρετε ποιοί συνεργάζοντια κια για ποιόν σκοπό.
Ο Ιωσηφίδης δεν κάνει αντίπραξη στον Λιάνη. Λιάνης και Ιωσηφίδης συνδέονται μέσω της φιλίας του καθενός με τον Μέρτζο. Όποια πέτρα και να σηκώσεις στην Φλώρινα τον Μέρτζο θα βρείς από κάτω.
Μ' άρεσε πολύ αυτό το "Ο Λιάνης είναι ο επίδοξος διάδοχος του Μέρτζου"!!!!
Επίσης μ'άρεσε πολύ το "μπουζουκτσίδικο 'Τα Πρέσπεια' "!!!
Τα κλέβω!!!!
Προμυθεύς Αδέσμευτος
ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΑΔΕΣΜΕΥΤΕ να πληρώσεις πνευματικά δικαιώματα στη κρουά. Ψυχή καταθέτουμε εδώ όλοι οι φίλοι κρουά. Χαλάλι σου όμως διότο οσμίζομαι πως είσαι και εσύ φιλαράκι, Δικός μας όπως λένε εδώ
Προμηθεύς είναι το σωστό.Τη φωτιά στους ανθρώπους.
Προμυθεύς είναι ο προϋπάρξας του μύθου, άγνωστος.
το πε δημοτικός άρχων Φλώρινας και είναι καλό:
Λιάνης και Βοσκόπουλος θέλανε να εκτρέψουνε το Βόλγα,όμως ούτε την άλλη όχθη του Σακουλέβα βρήκαν ανοιχτή...
ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!!!!!Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ!!!ΑΛΛΑΞΤΕ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ.ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΑΡΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!
άρτος αφήσες κουτσομπολιό σχόλια και θεάματα μετα συνοδείας ορχήσεως και ετικετομανίας ποιός είναι ο ανάδοχος ...και ΜΕΤΑ ΤΙ? απο φιγούρα πρώτοι απο έργα στο άκρο τελευταιον σκαλοπάτι της κρίσης...το όνειρο που βλέπετε φαντάζει ωραίο...αποψιλώνουν την Φλώρινα και εμείς κουτσομπολεύουμε και διασκεδάζουμε..κάτι είναι κι αυτό δια- σκεδάζουμε.
ΑΓΑΠΗΤΕ 11.15. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ. ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ). ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ? ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
O Mέρτζος είναι γνωστός Αμερικανόφιλος και δέχεται τις απόψεις τους για τα Βαλκάνια.
Το ερώτημα είναι το εξής. Ένας έγκυρος ιστορικός δεν βρέθηκε να γράψει ή να καταγράψει την ιστορία της Φλώρινας; Γιατί; Δεν είναι τόσο το πρόσωπο του Περιβολάρη που ενοχλεί. Άχρωμος και άοσμος είναι στην ουσία. Το πλαίσιο που περιβάλλει τον Περιβολάρη δημιουργεί ερωτηματικά. Εσύ ανώνυμε ιστορικέ αν έκανες την ίδια προσπάθεια πιστεύεις πως θα είχες την μεταχείριση - αντιμετώπιση αν ήσουν εκτός "πλαισίου";
Φίλε 22-8-12 3.55 μμ. Έχεις δίκιο. Όμως η πρόθεσή μου ήταν να υπογράψω ως "Προμυθεύς" αντί του ορθού "Προμηθεύς". Το "Προμυθεύς" το εννοώ ως "ο προ του μύθου (= κουβέντας, λόγου, ιδέας, πληροφορίας). Δηλαδή αυτός που λέει τώρα αυτό που άλλοι δεν λένε.
Προμυθεύς Αδέσμευτος
Δημοσίευση σχολίου