Επειδή ο καλός ο λόγος στις μέρες μας είναι λίγο σπάνιος ή και δύσκολος να ειπωθεί, το παρακάτω σημείωμα που λάβαμε από φίλη αναγνώστρια στη συμπρωτεύουσα , αξίζει την προσοχή μας. 'Ισως εμείς στη Φλώρινα που λίγο πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας, οι σχέσεις μας με τους υπαλλήλους της κάθε υπηρεσίας είναι σχεδόν πάντα φιλικές, να μην μπορέσουμε να κατανοήσουμε την ανάγκη της φίλης να επαινέσει την συμπεριφορά υπαλλήλου. Για σκεφτείτε όμως σε μία μεγάλη πόλη που οι σχέσεις είναι απρόσωπες, πόσο σημαντικό είναι η καλή και φιλική συμπεριφορά σε υπηρεσίες!
Για τη ΔΕΗ θα ηθελα να σας μιλήσω. Για τη ΔΕΗ που μας έχει
αλλάξει τα φώτα. Καθημερινά, αν βρεθείτε στο κατάστημα επί της Πέτρου Συνδίκα
στη Θεσσαλονίκη, γίνεται ένας πανικός.
Δεκάδες άνθρωποι στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ζητάνε, τι άλλο ; Μα φυσικά
διακανονισμό, επανασυνδέσεις και τα σχετικά! Άλλοι βρίζουν, άλλοι φωνάζουν , ένας χαμός!
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι η συμπεριφορά της προισταμένης
κ. Περδικούλη Μαρίας, η οποία δείχνει μία τέτοια προθυμία να εξυπηρετήσει ,
γεγονός πρωτοφανές!
Το λέω αυτό, διότι συνήθως υπάλληλοι που έχουν κι έναν βαθμό,
αντιμετωπίζουν τον κόσμο με ένα υφάκι, μα τι υφάκι. Αν δε, ζητήσεις κανέναν
διακανονισμό, ή έχεις αν καθυστερήσει κανέναν λογαριασμό, σε κοιτάνε με τέτοια απαξία, λες και έχεις σκοτώσει! Όλοι μας , κουβαλάμε τα προβλήματα της καθημερινότητας , και ένα αίσθημα μειονεκτικότητας , όταν πάμε να ζητήσουμε τέτοια εξυπηρέτηση.
Η εν λόγω κυρία Περδικούλη, με τον τρόπο της σου δίνει την εντύπωση πως συμπάσχει. Ευγενής, υπομονετική και ήρεμη , προσπαθεί να βρεί λύσεις και θαρρείς πως σου δίνει ένα κουράγιο.
Όταν εξέφρασα και στη ίδια αυτά που σας γράψω, με κοίταξε περίεργα .. « Μα κάνω μόνο αυτό που πρέπει» μου είπε , και μάλιστα μου φάνηκε και ξαφνιασμένη.
Επειδή ο υπαλληλικός κόσμος, την έχει δει πολύ αφ υψηλού, κι
εμείς οι πελάτες – πολίτες ξέρουμε να βρίζουμε καλά, νομίζω πως είναι καιρός να
ξεχωρίζουμε τα πράγματα. Ο κακός υπάλληλος να καταγγέλεται αλλά και ο καλός
υπάλληλος να επαινείται.
Χ. Φ.
Επισκεφθήκαμε κι εμείς τα γραφεία της ΔΕΗ για να γνωρίσουμε την κ. Περδικούλη. Τι να σας πω! Μας εξέπληξε με την απλότητά της, και με τη πεπόιθησή της, πως δεν κάνει τίποτα από αυτό που θεωρεί καθήκον της!
Μπράβο σας κ. Περδικούλη!
2 comments :
Ποια περδικούλη μωρέ;
Στην περδικοραχούλη τη Φλώρινα τις μισές μέρες τη βδομάδα κλειστό είναι το ταμείο της ΔΕΗ για πληρωμές!
Αμαν βρε παιδί μου ουτε να διαβάζεις δεν ξέρεις καυμενε -η4.33 Δεμ μιλάει για τη Φλωρινα ξυπνα,
Δημοσίευση σχολίου