Φίλες και φίλοι
Δώσαμε μαζί έναν κοινό αγώνα και νικήσαμε!                                                                          

Δώσαμε δύναμη, φωνή και ρόλο  στους Ανεξάρτητους Έλληνες, για ρυθμιστικές και δημιουργικές επεμβάσεις στη βουλή.  

Μου δώσατε δύναμη να ξεκινήσω και να συνεχίσω  έναν προσωπικό  αγώνα, για να έχω κι εγώ έναν ρόλο προσφοράς για τον τόπο μας.                                                                                 

Σας ευχαριστώ όλους για την ενθάρρυνση και την εμπιστοσύνη. 

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα τηρήσουμε το συμβόλαιο μας με τους πολίτες και θα διαφυλάξουμε τις κόκκινες γραμμές μας ως κόρη οφθαλμού.

Προσωπικά θα τηρήσω την υπόσχεσή μου, για συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με όλους τους Φλωρινώτες.

Είμαι στη διάθεσή σας
Με τιμή
 Ευαγγέλου Ηλίας – Υποψήφιος Βουλευτής Π.Ε. Φλώρινας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες



  

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου