Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπατριώτες

Μαζί πολεμήσαμε  τους φόβους και τα προβλήματα, μαζί κατακτήσαμε την ελπίδα!    
 Ήρθε η ώρα της νίκης για τον ΣΥΡΙΖΑ και για τη ΦΛΩΡΙΝΑ!

Μαζί θα συνεχίσουμε τον αγώνα ζωής για την Ελλάδα και για τον τόπο  μας !       
Για την ανεργία και τους εργαζόμενους, για τη κοινωνία και το κράτος!                                             
Η εμπιστοσύνη σας και η αναγνώρισή σας τα χρόνια που πέρασαν για τον  αγώνα που δώσαμε και έβγαινα πάντα μπροστάρης, είναι η σκυτάλη που μου δίνετε και τώρα για να συνεχίσω με περισσότερες δυνάμεις!
Η δύναμή μου είστε εσείς!                                                                                                                          
 Ήμουν, είμαι και θα είμαι ΠΑΡΩΝ!                                                                                                            
 Ζητώ τη στήριξή σας, περιμένω την εντολή σας , για να συνεχίσω ότι αρχίσαμε μαζί!

Με εκτίμηση 
Σάββας Σαπαλίδης, Υποψήφιος Βουλευτής Φλώρινας                                                                                                                      

                            

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου