Μετά βαίων και κλάδων μας είπανε πως θα έρθει το τρένο μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα. Και εμείς, αντί να μασήσουμε κανένα φύλλο δάφνης για να δούμε αν έρχεται το τρένο, αρχίσαμε να πλέκουμε δάφνινα στεφάνια μαζί με τους πρωτεργάτες του κινήματος για το τρένο για να δαφνοστεφανωθούμε και να δαφνοστεφανώσουμε.
Μασιέται η περίπτωση της έλευσης του τρένου δε λέω. Και είναι και καλή περίπτωση για να πουλήσεις ελπίδα και υπόσχεση και να αποκτήσεις και δημοσιότητα και αναγνωρισιμότητα. Αλλά δεν καταπίνεται. Μήπως μπορεί να μας πει κάποιος από αυτούς που διατυμπανίζουν το σφύριγμα του τρένου, πως θα έρθει το τρένο;
Ποιος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση της γραμμής;
Το κράτος και με τι λεφτά; Μήπως θα αναλάβει τη χρηματοδότηση η τοπική αυτοδιοίκηση; Με τι κόστος;
Πόσο θα έχει το εισιτήριο;
Οι γραμμές είναι έτοιμες; Ο σταθμός είναι έτοιμος για λειτουργία;
Λογικά, εφ όσον η επαναλειτουργία του τρένου είναι πεποίθηση, οι παραπάνω όροι, υπάρχουν. Λογικά, οι μικροί ή μεγάλοι τυμπανιστές το ξέρουν. Γι αυτό ας μας το πουν.
Για να μην μας πάνε τζάμπα και τα στεφάνια,
Πολύ φοβάμαι όμως, πως αντί για 8.000 δάφνινα στεφάνια, τα καυδιανά δίκρανα (ήττα μεθ εξευτελισμού) ταιριάζουν καλύτερα στη περίπτωσή μας.
Στο σχέδιο της τριετούς σύμβασης για την πραγματοποίηση δρομολογίων δημοσίου συμφέροντος μεταξύ του κράτους και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που παρουσίασε την Τρίτη στα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης, απουσιάζει η γραμμή Φλώρινα – Θεσσαλονίκη. Εκτός κι αν έχει ενταχθεί σε άλλο καθεστώς χρηματοδότησης και ξεκινήσει - επιτέλους - τη Μ. Τετάρτη, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπήρξαν τις προηγούμενες μέρες.
Γι αυτό μην βάλετε τα γέλια. Εκτός αν σας καθαρίζουν αυγά.
Γι αυτό μην κλάψετε. Εκτός κι αν καθαρίζετε κρεμμύδια.
14 comments :
Σπύρτου και Πετράκος ανακάλυψαν την αναγνωρισιμότητα με την υπόθεση του τρένου. Γι αυτό ας τρέξουν να στρώσουν με δάφνες την προεκλογική τους διαδρομή.
Οι Φλωρινιώτες, μάλλον είμαστε αγαθοί και ευκολόπιστοι. Αφήσαμε να μας παρασύρουν σε ένα παιχνίδι υπογραφών για το τρένο, εκμετταλεύτηκαν πρόσφατα την ανάγκη μας για φθηνό πετρέλαιο,μόνο και μόνο για να αυξήσουν κάποιοι τις μετοχές τους στο χρηματιστήριο της πολιτικής.
Ντόρη τι πίνεις και δεν μας δίνεις; Ακούς καυδιανά δίκρανα επειδή έρχεται το τρένο; Σιγά μη βγάλουμε και μαύρες πλερέζες! Ούτε ο Βοσκόπουλος δεν τα λέει αυτά.
Πώς ήρθε το τρένο!. Το τρένο των φαντασμάτων Βούγιας Βορίδης με τοπικούς αντιπροσώπους των . Το τρένο των υποσχέσεων , το τσαφ τσούφ των κομματικών ή επιχειρηματικών εκμεταλεύσεων το τρένο της απόλυτης ξεφτίλας ήδη έχει έρθει στην χαράδρα . Κρουά δέν χρειάζεται να το αναλύεις να καθαρίζεις ..κρεμύδια ούτε δάφνες να μασάει κανένας. Δυστυχώς δέν ταξιδεύουμε ούτε με ..αεροπλάνο σε λίγο ούτε με πούλμαν .¨Ηδη ψάχνουμε γαιδάρους και μουλάρια για τα μεταφορικά μας να καβαλίσουμε με το ..καπίστρι ανα χείρας . Το ΄θέμα αντικατροπτίζει στο που μας έχουν κατατάξει ώς Φλώρινα. Τσάφ τσούφ λοιπόν στην χαράδρα και όποια όποιος αντέξει...Άλλη μία εύπεπτη προεκλογική φούσκα στο ΄προεκλογικό ταγάρι του κάθε τσομπάνου ή ..χωριάτη.αυτά προς τις "φίλες- φίλους " του Πουλ ΠΟυλ Πούλμανς ον δε κχαράντρα μπίτς
Αν οι 8.000 υπογραφές της Φλώρινας- σύμφωνα με τους φίλους του τρένου- πάνε στράφι, συμφωνώ πως μας ταιριάζουν τα καυδιανά δίκρανα. Ένθεν και ένθεν πρέπει να στιβαχτούμε 48.000 Φλωρινιώτες. Να σηκώσουμε τα χέρια υπό μορφή αψίδας και από κάτω να περνάνε οι αιρετοί και όσοι υποσχέθηκαν το τρένο και εμείς να φωνάζουμε ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ
Εγώ λέω να σηκώσουμε 3 ράγες του τρένου να τις στήσουμε υπό μορφή Π και από αυτόν τον ταπεινωτικό ζυγό να περάσουμε εμείς όλοι οι Φλωρινιώτες μπας και βάλουμε μυαλό για την καθημερινή ταπείνωση που υφιστάμεθα από όλες τις μορφές της εξουσίας. Έτσι αντιλαμάνομαι τα καυδιανά δίκρανα που πολύ εύστοχα θίγεις κρουά.
Ανώνυμε 8:10, ας κάνουν πράξεις, ας βρούνε λύσεις κι ας μας χρησημοποιούν για την προβολή τους. Δεν με χαλάει καθόλου.
ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΥΔΙΑΝΑ ΔΙΚΡΑΝΑ;
Αυτά τα λεφτά που λένε πως θα τα δώσει η τοπική αυτοδιοίκηση, στη συνέχεια θα μεταφραστούν σε δημοτικούς φόρους; Αν είναι έτσι όπως το υποψιάζομαι, αν εγώ δεν ταξιδεύω με το τρένο θα πληρώνω και το εισιτήριο όσων ταξιδεύουν;
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει κρατική επιχορήγηση νομίζω πως κάπως έτσι θα εξελιχθεί η κατάσταση με το τρένο 9.18. Πολύ φοβάμαι πως στη περίπτωση του τρένου, ποτέ δεν αναζητήσαμε την ουσία. Φωνάζουμε μόνο για τρένο αλλά δεν ζητάμε να μάθουμε τους όρους. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι παγίδα.
Απο Θεσσαλονίκη πιό γρήγορα πάς με τρένο στα σκόπια και στην Βουλγαρία παρά στην Φλώρινα. Υπουργέ ΕΥΧΑΡΊΣΤΩΣ να σε ΧΕΣΣΩ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 9,14 Αγαπητέ, μεταφορική είναι η έννοια για να εκφράσουμε την ήττα μεθ εξευτελισμού είτε των Φλωρινιωτών για τον εμπαιγμό από τους πολιτικούς για το θέμα του τρένου, είτε των τοπικών πολιτικών από μέρους της κυβέρνησης. Ο ταπεινωτικός ζυγός ισχύει και για τους μεν και για τους δε. Είναι θέμα οπτικής. Για την ιστορία, διάβασε παρακάτω.
Ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
Τα Καυδιανά δίκρανα είναι μια στενωπός στη Σαμνίτιδα, στην Ιταλία, ανάμεσα στις απόκρημνες πλαγιές δυο ορέων της οροσειράς των σαμνιτικών Απεννίνων, κοντά στην πόλη Καύδιον. Πρόκειται για το όρος Βέτσιο (Veccio) ύψους 870 μέτρων προς νότον και για το όρος Σαουκόλι (Sauccoli) ύψους 708 μέτρων προς βορράν εκεί που σήμερα βρίσκεται το χωριό Αρπάγια (Arpaja). Από κει περνούσε η Αππία Οδός.
Εκεί το 321 π.Χ. κατά τον Δεύτερο Σαμνιτικό Πόλεμο ο ρωμαϊκός στρατός ηττήθηκε κατά κράτος από τους Σαμνίτες, των οποίων ο στρατηγός Πόντιος Ερέννιος ανάγκασε τους νικημένους Ρωμαίους να περάσουν κάτω από έναν ταπεινωτικό ζυγό. Τον ζυγό αυτό σχημάτισαν τρία δόρατα σε σχήμα δικράνου, τα δύο μπηγμένα κάθετα στο έδαφος και το τρίτο πάνω τους σε σχήμα Π.
9.08 Κι εγώ ενδιαφέρομαι για το αποτέλεσμα. Και δεν θα με ενοχλούσε να κάνανε τη προβολή τους και το κομμάτι τους αν κάνανε έργο. Όπως έχει δείξει η ιστορία, αυτοί κάνουνε μόνο το κομμάτι τους σηκώνοντας τάχα σημαία τα προβλήματά μας.
Εχω την εντύπωση οτι σε κάποιους εδω μέσα δεν πολυαρέσει η αναμενόμενη επανέναρξη του τραίνου.. Δεν πειράζει παιδιά, αυτά εχει η ζωή..
Δημοσίευση σχολίου