8:54 π.μ.

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΟΥ!

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |







Συζητούν 2 ξανθιές
-Έκανα τεστ εγκυμοσύνης..
-Έλα ρε, πώς έγραψες?
....................................................................................................
Μου στέλνει μία:  ''To Giorgos grafetai me omega??''
Της απαντάω:  ''Ναι''.
Μετά από λίγο βλέπω: ''Γιοργω μου λείπεις...''

.................................................................................................
-Μαμά, είδα τον κόκορα δέκα φορές με κότα σήμερα!
-Πήγαινε, πες το στον πατέρα σου...
-Μπαμπά, η μαμά μού είπε να σου πω, ότι είδα τον κόκορα πάνω σε κότα
δέκα φορές σήμερα...
-Με την ίδια κότα ήταν;
-´Οχι!
-Πήγαινε πες το στη μάνα σου!!!

.................................................................................................................

Ο δάσκαλος βάζει έκθεση στην τάξη με θέμα: "Αν ήμουν πλούσιος..."
Όλοι αρχίζουν να γράφουν εκτός από τον Μπόμπο.
- Μπόμπο, εσύ γιατί δεν γράφεις έκθεση; ρωτάει ο δάσκαλος.
- Περιμένω τη γραμματέα μου, κύριε!


................................................................................................................

Μίνι,  το κορίτσι του Μίκυ..
Νταίζυ,  το κορίτσι του Ντόναλντ..
Σελένε,  το κορίτσι του Μάη..

...................................................................................................................


-Δώσε μου το τηλέφωνό σου!
-698.....
-Ληστεία μωρή,... ληστεία!!!!


......................................................................................................................

-Όταν είναι να φύγουμε, θα σου κάνω νόημα..
-Τι νόημα;
-Θα σού κλείσω το μάτι..
-Ποιο απ' τα 2;
-To δεξί..
-Όπως σε βλέπω;
-Γ@μα το... Θα φύγω μόνος...!
..........................................................................................................................
- Τι άσχημο κορίτσι...
- Η κόρη μου ειναι....
- Α! Συγγνώμη! Δεν ήξερα πως είστε ο μπαμπάς της...
- Η μαμά της είμαι...!!!

...........................................................................................................................
Γνωστός μου που αντιπαθώ λίγο είχε 99.990 ευρώ σε τράπεζα στη Κύπρο.
'Εκανα κατάθεση στο λογαριασμό του 11 ευρώ. Του την έφερα..

....................................................................................................................
Μια φορά κολυμπούσαν σε μια πισίνα δύο άντρες και σε μια στιγμή
βλέπουν μια πανέμορφη κοπέλα και λέει ο ένας:
- Ποπό, μια γκόμενα!
- Ναι, λέει ο άλλος πρέπει να είναι Γερμανίδα.
- Όχι ρε, τι λες, Ελληνίδα είναι.
- Τι λες ρε, έχει τέτοιες κοπέλες η Ελλάδα;
Εκεί που μάλωναν βλέπουν τη γκόμενα να μπαίνει στην πισίνα και να φωνάζει:
- Χανς, χανς!...
- Βλέπεις ρε, Γερμανίδα είναι, λέει ο άλλος.
- Έχεις δίκιο τελικά.
Και αμέσως μετά ακούνε:
- Χάνς Μήτσο μ`, χάνς!  το νερό είνι ζιστό!....
.......................................................................................................................

-Άλλαξε πλευρό, ροχαλίζεις...
-Γιατί στο άλλο τι νομίζεις ότι παίζει, Πάριο;;;;

....................................................................................................................
Τελευταίο και καλύτερο.....

Η γυναίκα έστειλε το ακόλουθο μήνυμα στο κινητό του άνδρα της:
Αγάπη μου,
Αν κοιμάσαι, στείλε μου τα όνειρά σου.
Αν χαμογελάς, στείλε μου το χαμόγελό σου.
Αν κλαις, στείλε μου τα δάκρυά σου.
Σ' αγαπώ.
Και εκείνος απάντησε:
Είμαι στην τουαλέτα. Τι να στείλω;


Ευχαριστούμε τον φίλο κρουά για τη ζεστή του καλημέρα!



5 comments :

Ανώνυμος είπε...

ακούτε την εκπομπή μας μια αγκαλιά τραγούδια και μια μάνδρα χαμόγελα....

Ανώνυμος είπε...

Κρουά πολύ ωραία η ανάρτηση. Γέλασα πολύ. Ωραίος τρόπος ν'αρχίσεις την μέρα σου. Φϊλε 9:29 που μπορώ ν'ακούσω την εκπομπή;

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο χαβαλέ κάνει η Ντόρις και ο τύπος πιο κάτω το συνεχίζει.
Διάλειμα στους χαχούχαλους τις επικαιρότητας
και παλι τα κεφάλια μέσα!

Ανώνυμος είπε...

Ntoris απο την χαραδούπολη κατάγεται ο άντρας στην τουαλέτα??????..Κάποιον μου θυμήζει...

Ανώνυμος είπε...

αλλαξε η μέρα εεεεε

Δημοσίευση σχολίου