2:04 μ.μ.

MNHMOΣΥΝΑ - ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |

Ένας χρόνος πέρασε χωρίς τρένο. Και ξαφνικά! ένα χρόνο μετά, ξαναθυμηθήκαμε το τρένο. Τέτοιες μέρες θυμαμαι ήταν και πέρυσι όταν ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις για την επαναφορά λειτουργίας του τρένου, που κράτησαν μέχρι και το τέλος του Μάρτη 2011. Μέχρι τότε δηλαδή, που η ΤΡΕΝΟΣΕ προσπαθούσε εναγωνίως να καλύψει τα ελλείμματά της και που στη Φλώρινα βρέθηκαν πολύ να της προσφέρουν και κεφάλαιο κίνησης αλλά και κεφάλαιο επικοινωνίας.  Πρίν λοιπόν επαναπροσδιοριστούμε σε σχέσει με τη λειτουργία του τρένου στη Φλώρινα, θα ήταν χρήσιμο να ρίξουμε μιά ματιά, τι λέγαμε και τι κάναμε πέρυσι                                                                
Ας φυλλομετρήσουμε λοιπόν τα δημοσιεύματα της εφημερίδας μας που αφιερώσαμε στη λειτουργία του τρένου πέρυσι, ας δούμε και πάλι το τι συνένη με τον ΟΣΕ και την ΤΡΕΝΟΣΕ "κάποτε" - δηλ. πόσα λεφτά φαγώθηκαν, που και πως. Ας ξαναθυμηθούμε και τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ.. Που ξέρεις; Ισως καταφέρουμε να αναδείξουμε το πρόβλημα στη πραγματική του διάσταση και ίσως βρούμε τη λύση που χρειαζόμαστε.
 Υ.Γ.Λυπάμαι που λόγω Χριστουγεννιάτικων διακοπών δεν δημοσίευσα την συγκινητική επιστολή της κ. Σπύρτου προς τις φιλενάδες της που δεν μπορεί να τις συναντά όσο συχνά θα ήθελε λόγω έλλειψης τρένου αλλά και του καλού φίλου Λάζαρου Ρασάικου.

ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ
ΕΚΤΟΝΩΣΗ, ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
ΑΠΟΛΑΥΣΗ“ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ”


ΝΤΕΛΑΛΗΔΕΣ ή ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ;
Αναδημοσίευση εφημερίδα κρουά κρουά "το κράξιμο, φύλλο 30, Φεβρουάριος 2011
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΙΣΩ, ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΣ ΖΩΗΣ,
ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ, είναι τα συνθήματα τα οποία κυριαρχούν στα πανό, στο μυαλό και στη καρδιά μας.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΙΣΩ - ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ 
Κανένας δεν έχει αντίθετη άποψη αλλά κανένας μέχρι σήμερα δεν μας λέει με ποιους όρους «θέλουμε το τρένο πίσω» . Τα δύο, ή τρία, δρομολόγια δεν είναι δυνατόν να αποτελούν όρο διαπραγμάτευσης αν δεν αποσαφηνιστεί το μοντέλο λειτουργίας του τρένου (κόστος λειτουργίας, κόστος συντήρησης, αν θα επιβαρυνθεί και πόσο η γραμμή με τα βάρη της ΤΡΕΝΟΣΕ, βιωσιμότητα και ανάπτυξη της γραμμής). 
Για να έρθει το τρένο από την Έδεσσα ως τη Φλώρινα, αν τα 100 ή 150χλμ, διαδρομής, δεν εκφραστούν σε έναν αριθμό, συγκεκριμένο, μετρημένο και αποδεδειγμένο μέσα από μία μελέτη, το τρένο θα σταματήσει στην Έδεσσα.
Αν ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΡΟΣ ΖΩΗΣ, υπάρχει ένας λόγος παραπάνω να δούμε με περισσότερη σοβαρότητα το τρένο και να μην περιορίσουμε την αξία της ζωής μας σε δύο ή τρία δρομολόγια, επειδή νομίζω πως έχει λίγη μεγαλύτερη αξία, - η ζωή μας.
Πολύ φοβάμαι πως έχουμε καταντήσει ντελάληδες και διαλαλούμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε πως είμαστε πρόθυμοι να βάλουμε πολύ νερό στο κρασί μας.
Από τις αρχές Φεβρουαρίου στη Φλώρινα, έχει ξεκινήσει μία κινητοποίηση σε επίπεδο πολιτών. Μία ομάδα νέων ανθρώπων στη Φλώρινα σύστησαν τους «Φίλους του τρένου».                              Μία αυθόρμητη και άτυπη κίνηση, ρομαντική ίσως αλλά και δυναμική συγχρόνως, καθιερώθηκε μέσα από μία χρονική συγκυρία ως επίσημος διεκδικητής για την συνολική επαναλειτουργία
του τρένου στη Φλώρινα, (δρομολόγια, την ανάκληση της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων,
ιδίως την κατάργηση της έκπτωσης της επιστροφής, αλλά και τη βελτίωση της υπάρχουσας
γραμμής, τη σύνδεση με την Αθήνα, συνδυασμένες μεταφορές για τις τουριστικές περιοχές της Φλώρινας και διεθνή δρομολόγια προς Μοναστήρι) .Με την ίδια ευκολία που θα μπορούσε να απαξιώσει κάποιος αυτή τη κίνηση, με την ίδια ευκολία θα μπορούσε και να τη
θεοποιήσει. Θα ήταν άδικο να απαξιώσουμε την κίνηση και υπερβολικό να την θεοποιήσου-
με. Είναι όμως χρήσιμο να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα αυτής της κίνησης. 


 
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ
Και μόνον ο όρος κίνηση, ή κίνημα μου δημιουργεί την ανησυχία, πως αύριο μπορεί να σταματήσει να κινείται. Σήμερα η υπόθεση του τρένου κινείται επειδή υποστηρίζεται και ενισχύεται από φωνές. Πολλές φωνές. Τη δική μου, τη δική σου, τη..τη.. Φωνάζουμε λοιπόν, για να μας ακούσουν. Μόνο που εμείς, δεν ακούμε τι λέμε. Ζητάμε την συνολική επαναλειτουργία του τρένου επειδή ξέρουμε πως θα έχουμε τη μερική επαναλειτουργία του τρένου. Ζητάμε πολλά λοιπόν, για να είμαστε σίγουροι πως θα πάρουμε λίγα λιγότερα. Αυτό δεν είναι απαίτηση, είναι έκπτωση. Είμαστε ακόμα έτοιμοι και να δώσουμε πολλά (λιγνιτόσημα, τοπικό πόρο) προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα λίγο λιγότερα. Και αυτό σίγουρα δεν είναι διαπραγμάτευση, αυτό είναι ξεπούλημα. Σ αυτό βέβαια δεν μας φταίνε οι Φίλοι του τρένου. Ούτε και εμείς φταίμε που γίναμε φίλοι του τρένου. Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημα δομημένη και εκφρασμένη ανάγκη, απαίτηση και προοπτική για το τρένο της Φλώρινας, ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει και να φωνάζει όσο θέλει. Το θέμα επαναλειτουργίας του τρένου, είναι ένα θέμα καθαρά τεχνοκρατικό που αντιμετωπίζεται με αριθμούς, με σχέδιο και προτάσεις που δεν επιδέχεται διαπραγματεύσεις για λιγότερα, αλλά για περισσότερα ή τουλάχιστον για όσα δώσουμε  αυτά να πάρουμε.                                                                                                                                         Έχουμε λοιπόν φωνή, έχουμε πόρους να επενδύσουμε, έχουμε ανάγκες, αλλά δεν έχουμε σχέδιο και έχουν άλλοι σχέδιο για εμάς. Η ιδανική λύση θα ήταν «Οι φίλοι του τρένου» να λειτουργήσουν υποστηρικτικά σε ένα σχέδιο, το οποίο υποχρεωμένοι να το είχαν κάνει είναι οι αρμόδιοι φορείς της Φλώρινας. Οι τοπικοί φορείς (βουλευτές, δήμαρχοι, αντιπεριφερειάρχες ) όμως, φαίνεται έχουν ήδη αποδεχθεί και μάλλον άνευ όρων, - γενικά- την λειτουργία του τρένου, και γι αυτό δεν κουνιούνται, παρά μόνον αποσπασματικά προ-τείνουν όρους που θα καταλήξουν εις βάρος μας. Οι τοπικοί φορείς, βολεύονται με τις κινητοποιήσεις μας, διότι εμείς μεν εκτονώνουμε την αγωνία μας και συγχρόνως αποπροσανατολιζόμαστε από το ουσιαστικό πρόβλημα.

Έτσι όπως είναι τα πράγματα, όλοι εμείς οι Φλωρινιώτες- συμπεριλαμβανομένων και των «Φίλων του τρένου» - χωρίς σχέδιο, στην ουσία αιτούμεθα με βάση την υφιστάμενη κατάσταση. Και αυτό αν το αναλύσουμε διε- ξοδικά, είναι η αποδοχή ενός σχεδίου λειτουργίας του τρένου που υφίσταται ή δρομολογείται. Εμείς χαιρόμα-στε πως κάτι κάνουμε και μας επιτρέπουν να γευτούμετ η χαρά της διεκδίκησης και σε λίγο θα μας συγχαρούνε επειδή τους διευκολύνουμε.     
Αποτελούμε λοιπόν μέρος του προβλήματος, ενώ μας αφήνουν να πιστεύουμε πως είμαστε η λύση.
Αν πραγματικά ενδιαφέρονταν οι τοπικοί φορείς, θα είχαν κινηθεί προς άλλη κατεύθυνση και το λογικότερο θα ήταν να είχαν αναζητήσει τρόπο λειτουργίας του τρένουμε μελέτη την οποία θα συζητούσαν στην Αθήνα, επιδοτώντας ακόμα, σχετικές τοπικές επενδυτικές καιεπιχειρηματικές πρωτοβουλίες από τα λιγνιτόσημα και τον τοπικό πόρο. Συζητήσεις χωρίς δομημένες ανάγκες
και προτάσεις, είναι ιστορίες της Χαλιμάς και απορώ τι συζητάνε στην Αθήνα.
Οι αποσπασματικές προτάσεις, για την διεκδίκηση της γραμμής με λιγνιτόσημα, τοπικό πόρο κτλ., το πιθανότερο είναι να διευκολύνουν τον επενδυτή τον οποίο θα μας επιβάλλει η κυβέρνηση ως διαχειριστή της γραμμής μας και του τρένου γενικότερα, και είναι ένας ακόμα τρόπος
για να λέμε, έτσι για να λέμε και να περνάει ο καιρός, που είναι εις βάρος μας.
Αξιοσημείωτη είναι η αναλγησία του Επιμελητηρίου Φλώρινας, το οποίο θα έπρεπε ήδη να είχε κινηθεί για σύνταξη μελέτης και πρόσκληση ενδιαφέροντος για τοπικούς επενδυτές. Ούτε και αυτό έγινε.
Η επαναλειτουργία του τρένου, συζητιέται σε λάθος βάση και κινείται σε λάθος κατεύθυνση.       Τρένο θα έχουμε αλλά δεν ξέρουμε τι κόστος μεταφοράς θα έχουμε. Και αυτό θα καθορίσει την ανάπτυξή μας σε όλους τους τομείς. Τρένο θα μπορούσαμε να έχουμε και μάλιστα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μας, αλλά ούτε φροντίσαμε, ούτε θα φροντίζουμε γι αυτό.

Ντόρη Κουτουράτσα Φεβρουάριος 2011

11 comments :

Ανώνυμος είπε...

Η κ. Σπίρτου στις επόμενες κινητοποιήσεις για το τρένο, λένε πως θα μοιράζει χαρτομάνδηλα. Συγκινητική και δακρύβρεχτη η επιστολή της και αποτελεί έναν από τους σοβαρούς λόγους για την επαναλειτουργία του τρένου!

Βουνίσιος Ακτιβιστής είπε...

Λόγια λόγια λόγια μπαφιάσαμε απο λόγια! Το ερώτημα που πρέπει να θέσεις στον εαυτό σου είναι ένα..
Εσύ ναι εσύ που διαβάζεις απ την αναπαυτική σου πολυθρόνα κοιτάζεις τι πράττεις για την επαναλειτουργία του τραίνου στην Φλώρινα? Απο λόγια λόγια λόγια κριτικές και ιδέες κούφια λόγια!!!
Με πενία έργων πολιτείας και πολιτών στην Φλώρινα έχουμε μείνει όχι μόνο χωρίς τραίνο αλλα έχουμε μείνει πιό πίσω και απ τους...ινδιάνους! κι αυτό το γράφω άνευ ουτδεμίας ρομαντικής ή φιλολογικής αποψης αλλα απο θέση που κράτησα εδώ κι ενα χρόνο

Απο αφυψηλού προφήτες ευκαιριακούς συμπαραστάτες και εκ του ασφαλούς ικάζοντες "προκόψαμε" στην χαράδρα

Εσύ τι προτείνεις? Ιδού το κρίσιμο ερώτημα.Να πουληθεί για 1 ευρώ ή να επαναλειτουργήσει με δική μας συνεισφορά?

Μπαφιάσαμε απο συμπαραστάτες και κούφια λόγια . Αρκετά πληρώσαμε τα "μονοπώλια" σας!
Αρκετά πληρώσαμε την απομόνωση στην Φλώρινα

Αρκετά κράτησε το δούλεμα και η υπονόμευση προς εξυπηρέτηση μικροδουλέψεων διαφόρων τυχοδιωκτων που για όλα τους φταίνε οι άλλοι και όχι ο κακός σας εαυτός που ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απ το να μετρά κέρδη για την πάρτι σας και όχι για την κοινωνία ή τους πολίτες που δέν έχουμε ούτε τραίνο στην Φλώρινα.

ΠΙΟ πισω απ τους ινδιάνους ξεμείναμε και ασχολούμαστε τι χρώμα θα έχει το φτερό στο κεφάλι που φοράμεώμα και τι χάντρα θα κρεμάσουμε στο λαιμό μας!

Πιό πίσω και απ τους ινδιάνους η Φλώρινα

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

Aγαπητέ βουνίσιε ακτιβιστή. Θα ήθελα να σου απαντήσω στο "εσύ τι προτείνεις"; αλλά νομίζω πως έτσι θα χάσουμε το τρένο. Η επαναλειτουργία του τρένου δεν είναι "συναγωνισμός προτάσεων". Ως πολίτης λοιπόν δεν προτείνω αλλά απαιτώ την διεκδίκηση μίας αυτόνομης γραμμής ΦΛΩΡΙΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ προς όφελος της ανάπτυξης και όχι απλά της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Οι προτάσεις για ένα τέτοιο σοβαρό θέμα δεν είναι θέμα των πολιτών αλλά των φορέων.
Με το ερώτημά σου, αν είναι προτιμότερο πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1 εκατομμύριο ευρώ ή να την σώσουμε, νομίζω πως αδικείς την Φλώρινα. Σου θυμίζω πως η Φλώρινα έχει πληρώσει επανειλλημένως και το τρένο και τους οδικούς άξονες. Επειδή το θέμα του τρένου είναι καθαρά θέμα πολιτικού σχεδιασμού και πολιτικής απόφασης, μην στρέφεις την φαρέτρα σου στον κάθε αναγνώστη, όσο αναπαυτικά κι αν κάθεται στην πολυθρόνα του.

Μιχάλης Πετράκος είπε...

Ντόρα καλή χρονιά,

Το αν το τρένο είναι θέμα αναπτυξιακό ή ποιότητας ζωής των πολιτών είναι πραγματικά ερώτημα που θα μας κάνει να βολοδέρνουμε όπως τα γατιά που κυνηγάνε την ουρά τους. Εσύ νομίζεις το πρώτο, η κίνηση φίλων του τραίνου (που λατρεύεις) κυρίως το δεύτερο.

Παρ'ότι όμως φτιαχτήκαμε για το δεύτερο προωθούμε και το πρώτο γιατί εξυπηρετεί το στόχο μας, δηλαδή την επαναλειτουργία της γραμμής. Ανάμεσα στα άλλα προωθήσαμε και προτάσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού με τρένο, όταν μάθαμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετοιμάζει πακέτα εκδρομών.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανταποκρίθηκε, δημοσίευσε πρόσκληση τελικά στο τέλος Νοεμβρίου που περιλαμβάνει και τη Φλώρινα

http://et.diavgeia.gov.gr/f/trainose/ada/457%CE%9B46%CE%A8%CE%A7%CE%955-%CE%985%CE%A0

Έ, δεν σκοτωθήκαν κιόλας οι επιχειρηματίες και λοιποί αναπτυξιολόγοι της Φλώρινας. Τζίφος ο διαγωνισμός..

Από κριτική και ειρωνία ως λαός έχουμε πλεόνασμα εξ'αρχαιοτάτων χρόνων, ως γνωστόν.Γι'αυτό καλά λέει ο Λάζος:

προτάσεις παρακαλώ!

Θα σε περιμένουμε το Σάββατο στο Σταθμό για την τρενοβασιλόπιτα!

Μιχάλης

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

Γειά σου Μιχάλη, καλή χρονιά και καλή δύναμη στους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ. Θεωρώ πως η περίπτωση του τρένου της Φλώρινας είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και νομίζω πως κι εσύ πιστευεις το ίδιο. Το τι πιστεύω όμως εγώ κι εσύ δεν έχει τόση σημασία. Απόψεις είναι, καλοδεχούμενες όλες και αυτές και η κριτική που θέλει να ασκήσει ο οιοσδήποτε. Οι απόψεις όμως από τις προτάσεις έχουν μεγάλη ..απόσταση και αυτό θα είναι χρήσιμο να το τονίσουμε. Όσο για τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επέτρεψέ μου να έχω επιφυλάξεις. Ας δούμε "που πάει το τρένο" με την σημερινή κυβέρνηση και τα ξαναλέμε. Ευχαριστώ για την πρόσκληση,και σου ανταποδίδω την πρόσκληση σε μία ραδιοφωνική εκπομπή. Ο διάλογος είναι πάντα δημιουργικός μέσα από διαφωνίες.
Φιλικότατα Ντόρη

βουνίσιος ακτιβιστής είπε...

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανταποκρίθηκε, δημοσίευσε πρόσκληση τελικά στο τέλος Νοεμβρίου που περιλαμβάνει και τη Φλώρινα

http://et.diavgeia.gov.gr/f/trainose/ada/457%CE%9B46%CE%A8%CE%A7%CE%955-%CE%985%CE%A0

Έ, δεν σκοτωθήκαν κιόλας οι επιχειρηματίες και λοιποί αναπτυξιολόγοι της Φλώρινας. Τζίφος ο διαγωνισμός..

O Μιχάλης το είπε ευγενικά εγώ θα ρωτήσω στα ίσια σάν βουνίσιος

1 Γιατί και ποιά συμφέροντα εξυπηρετούσε η "αλαλία επικοινωνιολόγων " όπως είπε ο Μιχάλης,για το πακέτο προσφοράς τον Νοεμβριο λχ τραίνο της φωτιάς η ειδικό χιονοτραίνο τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρόνιά?

2Ποιά το τονίζω οικονομικά συμφέροντα στην Φλώρινα εποφελήθηκαν απ την αλαλία ανταπόκρισης εκ μέρους επιχειρηματιών * τρομάρα τους* ή επικοινωνιολογων απο την μεριά της Φλώρινας?

Ποιός πολιτικός σχεδιασμός και με το συμπάθειο κουραφέξαλα?

Ανάπτυξη σου θυμήζω στηρίζεται και σε ανθρώπους και άνθρωποι στην ποιότητα ζωής τους .Διαχωρισμός δέν υπάρχει...να ζούμε σάν ινδιάνοι για να έχουμε ανάπτυξη? Αυτή είναι η "πρόταση ή θέση" σου η σάς?

¨οταν δέν ευημερούν οι άνθρωποι ποιά ανάπτυξη βλέπεις ? μήπως υπάρχει ολίγον σχιζοφρένεια στην υπόθεση ? Κρουά συ είπας και μάλλον χωρίς σκέψη ή και δόλο γι αυτό που είπες και έγραψες!Σου ξεφεύγουν ή είναι υποβολιμιαία? χάνω πάση ιδέα...αντι να στηρίζεις υπονομεύεις η κάνω λάθος?
Εποφελήθηκε και συνεχίσθηκε να εποφελείται τα μάλα το ντόπιο μονοπώλιο όσο το τραίνο δέν σφυρίζει στην Φλώρινα
Αρκετά κράτησε το δούλεμα...την επιστολή ο Λάζος την έστειλε εκεί που πρέπει και μάλιστα είπε και άλλα που ξεσκεπάζουν αυτές και αυτούς που έχουν ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΊΤΕς ΤΗς ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ

Φλώρινα 2012
Πιό πίσω και απ τους ινδιάνους ...ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΨΗΦΟΥΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΑΡΙΑ

Καλά κρουά τα σκέφτεσαι η σου ξεφεύγουν?Οι πολίτες έχουν κάθε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ δικαίωμα να έχουν άποψη και προτάσεις.Δέν ζούμε o;yte στα ΣΟΒΙΕΤ ούτε σε ναζιστικά στρατόπεδα συγκεντρώσεως εδώ στην φλώρινα ..Οι άρχοντες με τα τσιράκια τους έπαψαν να έχουν προτάσεις ?γιατί κλονίζεται συθέμελα η αναπαυτική πολυθρόνα τους με το τρένο?...¨Αν περιμέναμε να κουνθηθούν αυτοί? ήδη μας πλάκωσε το χιόνι και ο πάγος...

κάπου αλλού έθεσες για προβολή προσώπων απ την κίνηση του τραίνου.Γιάννης δέν γεννήθηκε Γιάννη το βαφτίσατε βλ υπονομεύετε!..ήδη ήταν προβεβλημένοι στον χώρο τους και δέν έίχανε ανάγκη αυτοπροβολής απ την κίνηση του τραίνου...αλλού να ψάξεις συνιστώσες που εκμεταλεύονται την Φλώρινα για να αυτοπροβάλονται για το τίποτα τους...
Λυπούμαι που θα στο ξαναπώ...είμαστε
πιό πίσω και απο τους ινδιάνους και ευθύνη για αυτο έχουμε όλοι στην Φλώρινα ...

και μιά τελευταία ερώτηση

Θέλεις η ΔΕΝ θέλεις να έχει η Φλώρινα τραίνο?

δυστυχώς όσο και να προσπαθείς δέν πείθεις γιατί γνωρίζουμε που θές να πάς το "τραίνο" Πάντως εάν κάποιοι νομίζουν ότι επρόκειτω για φαρσοκομοδία όπως θέλουν γιατί ξεβολεύονται απο τις αναπαυτικές τους είναι οικτρά γελασμένοι...

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

Αγαπητέ βουνίσιε,
Ψάξε πρώτα να δεις που, πότε και πως κόλλησε η ιστορία του τρένου της Φλώρινας. Με το να διογκώνεις το θέμα δεν το λύνεις. Επιπλέον ξεχώρισε την άποψη με την πρόταση. Εσύ που απευθύνεις τη πρότασή σου; Σε κάθε αρμόδιο; Μήπως έτσι την καταδικάζεις - την πρότασή σου;
Επειδή λες πως ξέρεις που το πάω το τρένο, βοήθησέ με σε παρακαλώ και πες το ξεκάθαρα.Τα σχόλιά σου δεν τιμούν πρώτα - πρώτα εσένα.
Με συμπάθεια
Ντόρη Κουτουράτσα

Ανώνυμος είπε...

Λάζαρε, τα λες σούπερ. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Τα σχόλιά σου όχι μόνο σε τιμούν γιατί δεν προσπαθείς να χαϊδέψεις κανενός τα αυτιά και λες τα πράγματα με το όνομά τους, αλλά σε κάνουν και αξιότερο από πολλούς που το παίζουν ελίτ πρωτευουσιάνοι. Ο βουνίσιος είναι αυθεντικός, αληθινός και πράος και αυτό είναι αξία και τιμή σε καιρούς ψεύδους και υποκρισίας.

Ανώνυμος είπε...

Και να έλεγε κάτι..θα έλεγα κι εγώ κατι ο κ. βουνίσιος ή Λάζαρος ή δεν ξέρω ποιός; Δηλαδή τι λέει; Μας λέει για την πρόσκληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κατηγορεί αναπτυξιολόγους και επικινωνοιολόγους της Φλώρινας πως την "θάψανε". Αυτός την δημοσίευσε στο μπλόκ του; Την δημοσιοποίησε για να μας δώσει τα φώτα του; Μπορεί να μας πει κάτι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Σε ποιό σημείο είναι αξιόπιστη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μέχρι πότε;
Η ευημερία προηγείται της ανάπτυξης; Είναι σίγουρος;
Μετά τα ρίχνει στη κρουά πως επωφελείται από το ΚΤΕΛ. Είναι μέτοχος η κρουά στο ΚΤΕΛ; Αυτό κρουά το αφήνω σ εσένα να το απαντήσεις ή να το διαχειριστείς όπως εσύ ξέρεις. Εγώ πάντως δεν ξέρω κάτι τέτοιο. Οπότε με τα δικά μου δεδομένα καταλήγουμε σε μία άδικη επίθεση κατά της κρουά.
Εκτός κι αν ορισμένοι δεν θέλουν το ΚΤΕΛ. Το ΚΤΕΛ όμως πάνω από 50 χρόνια προσφέρει υπηρεσίες μετακίνησης. Για ρωτήστε κανέναν από το Κρατερό πως έρχονταν οι χωρικοί με τα πόδια.
Πότε θα καταλάβουμε πως άλλο το ΚΤΕΛ και άλλο το τρένο; Τόση σύγχυση υπάρχει! Και λίγη σας λέω!
Και μετά υπερασπίζεται ο κ. Βουνίσιος τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ - Πετράκο και Σπύρτου, για παιγνίδια εντυπώσεων που αναφέρει η κρουά. Και που το κακό; Μήπως ποιός ήξερε τον Πετράκο και τη Σπύρτου πριν τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ όσο τους ξέρει τώρα εκτός από τον στενό κύκλο του ΣΥΡΙΖΑ, του Πανεπιστημίου και των Οικολόγων;
Υποψιάζομαι πως μάλλον θέλει να ρωτήσει ο κ. Βουνίσιος τη κρουά. Είσαι ή δεν είσαι με τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ; Σημ. Ο κ. Πετράκος το λέει στη κρουά τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ (που λατρεύεις) και ο νοών νοείτω.
Αγαπητή κρουά, ξέρω δεν έχεις ανάγκη τέτοιου είδους υπεράσπιση. Ωστόσο εκτιμώ βαθύτατα τη δουλειά σου και ως εκδότρια αλλά και ως επαγγελματία στον τομέα της επικοινωνίας. Έχω διαβάσει όλα σου τα φύλλα και μάλιστα αυτά που αναδημοσιεύεις τώρα για το τρένο.Τότε που ήταν τα πουλιά του βουνού για να κελαηδήσουν; Τώρα τους βρώμησες; Ή μήπως τώρα κατάλαβαν τι έπρεπε να ζητάνε για το τρένο και σου τους το υπενθύμισες και τους ξεβόλεψες - από την αναπαυτική τους πολυθρόνα; Ευτυχώς έμεινε λίγο μυαλό και σε λίγους Φλωρινιώτες.

Ανώνυμος είπε...

Κρουά, είσαι ή δεν είσαι στους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ; Πρόσεξε τι θα απαντήσεις.. Αλλιώς μερικοί, πράοι ή θερμόαιμοι - δεν ξέρω- Θα σε σφάξουν στις ράγες του τρένου ή θα σε ρίξουν στις γραμμές του τρένου, όταν με το καλό θα έρθει το τρένο. Προσοχή! Κινδυνεύουμε όλοι! Βλέπεις ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ είναι οι μόνοι που μπορούν να φέρουν το τρένο! Α ρε, κούνια που σας κούναγε! Κόσμο θέλετε να μαζέψτε, για υπογραφές ψάχνετε πάλι και επειδή δεν μπορείτε να χτυπήστε τον γάιδαρο, χτυπάτε την ουρά! Εξυπνάκηδες!

Ανώνυμος είπε...

Και εσύ βρε κρουά κάνε μία πρόταση να ηρεμήσουν τα βουνά! Έτσι για να μας βρίσκετε. Αφού το λες. Δεν υπάρχει επίσημη πρόταση και ο καθένας λέει ότι θέλει. Βάλε και από πάνω με κεφαλαία ΠΡΟΤΑΣΗ, πήγαινέ την να στην νομιμοποιήσουν οι ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ, κράτα λίγο και κανένα πανό.Απλά πράγματα.

Δημοσίευση σχολίου