Κάθε νέα υποψηφιότητα στον Νομό Φλώρινας, είναι και μία νέα προοπτική για τον τόπο. 
Το πολιτικό σύστημα χρειάζεται ανανέωση.  
Ας  δώσουμε στους νέους την ευκαιρία να γνωριστούμε, να τους ακούσουμε και γιατί όχι; 
 Να  τους δοκιμάσουμε! 

Από "τα βαριά ονόματα" της πολιτικής στην Φλώρινα, προτιμώ τους νέους. 
Βαρέθηκα τους ίδιους και τους ίδιους.  
Λυπάμαι και για τους ανθρώπους που βλέπω να είναι δεμένοι στο άρμα κομματικών παραγόντων να τους ακολουθούν σαν πιστά σκυλάκια

Να αλλάξουμε κλίμα! Η Φλώρινα είναι παγωμένη, χειμώνα, καλοκαίρι! 
Καλή επιτυχία, νεαρέ υποψήφιε. 
Τόλμησε! Καλύτερα να δοκιμάσεις και να αποτύχεις, παρά να πεθάνεις αραχτός σε καμία καφετέρια. 
Καλή επιτυχία, Πέτρο Κωσταρέλλη! 

Ντόρη Κουτουράτσα 





Φίλοι και φίλες , αγαπητοί συμπολίτες

Μετά από ώριμη σκέψη και με απόλυτο αίσθημα ευθύνης και συνέπειας αποφάσισα να είμαι υποψήφιος βουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής - Πασοκ στις εθνικές εκλογές που θα διεξαχθούν στις 07 Ιουλίου 2019, θέλοντας με αυτο τον τρόπο να εκφράσω έμπρακτα την διαθεση μου για προσφορά στον τοπο που γεννήθηκα , μεγάλωσα και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά.


Η απόφαση μου αυτή αποτελεί μια συνειδητή πολιτική απόφαση που έχει σχεση με την άμεση ανάγκη ανανέωσης του πολιτικού προσωπικού της χώρας. 

Δεν κατάγομαι από πολιτικό τζάκι αλλά είμαι έντονα πολιτικοποιημένος από την νεαρή μού ηλικία.
Σε αυτή τήν κρίσιμη χρονική στιγμή για την χώρα πρέπει να δουλέψουμε ολοι μαζί ενωτικά για την επόμενη μερα.

Δηλώνω έτοιμος να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μας μακρυά απο αντιπαλότητες, ακραίες αντιπαραθέσεις και λαϊκισμό.
Αποδέχτηκα με μεγάλη χαρά την εισήγηση των κεντρικών οργάνων του Κινήματος Αλλαγής - Πασοκ για την υποψηφιότητα μου. 

Για εμένα προσωπικά η απόφαση αυτή αποτελεί μεγάλη τιμή αλλα και μεγάλη ευθύνη. Τους ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου. 
Γνωρίζω πολύ καλά ότι ο αγώνας που ξεκινάμε θα ειναι δύσκολος αλλα εχω την πεποίθηση ότι θα δικαιωθεί.
Με αυτές τίς σκέψεις σας ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας στις εθνικές εκλογές στίς 07 Ιουλίου 2019.
Σας ζητώ να στηρίξετε μια νέα υποψηφιότητα, ένα νέο άνθρωπο που θέλει να προσφέρει στον τόπο του.
Θέτω στην κρίση σας την υποψηφιότητα μου δεσμευόμενος ότι ποτέ δεν θα προδώσω την εμπιστοσύνη που θα μου δειξετε.

Με εκτίμηση,
Πέτρος Κων. Κωσταρελλης
Ιδιωτικός Υπάλληλος - Πτυχιούχος Οικονομολόγος
Υποψήφιος Βουλευτής Φλώρινας με το Κίνημα Αλλαγής - Πασοκ


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου