Η Βασιλική Παπαθανασίου, είναι μία αγωνίστρια. 

Έχει δώσει δείγματα γραφής μέσα από τον προσωπικό της αγώνα, να καταξιωθεί επαγγελματικά και κοινωνικά, για να μεγαλώσει ένα παιδί! 

Και σ αυτόν τον αγώνα για την  ΦΛΩΡΙΝΑ την πόλη μας, η Βασιλική μπορεί να αναλάβει δυναμικούς ρόλους! 





Ονομάζομαι Παπαθανασίου Βασιλική του Παύλου και της Μαγδαληνής. 
Οι γονείς μου βιοπαλαιστές μα μου έδωσαν τα καλύτερά εφόδια για να μπορώ να πορεύομαι στην ζωή μου. 
Είμαι τελειόφοιτη ΙΕΚ με ειδικότητα Μανατζμέντ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Εργάστηκα για αρκετά χρόνια ώς λογίστρια μα έχω εργαστεί και σε άλλες διάφορες επιχειρήσεις της πόλης
Έχω μια θυγατέρα ετών 21 όπου φοιτεί στο ΤΕΙ Κοζάνης,Μηχανικός Γεωπληροφορικής και Αντιρύπανσης.
Βρίσκομαι για μια ακόμα φορά απέναντι σας και ζητώ την στήριξη σας με την ψήφος ΣΑΣ!!!!!

Σας κοιτώ στα μάτια 
και σας ζητώ να φτάσετε στην κάλπη με γνώμονα το καλύτερο για τον τόπο μας ,για την μικρή μας Φλώρινα,την πόλη ΜΑΣ με ένα μικρό λιθαράκι από όλους ΜΑΣ!!!

Βασιλική Παπαθανασίου 

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου