ΑΙΣΧΟΣ!! Έξωση σε ορφανά παιδιά κάνει το ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ κράτος!

http://toklysma.weebly.com/4/post/2011/10/50021211.html#.TqcdEYAYY2Y.facebook


Φαντασθείτε ένα μικρό παιδί, ορφανό. Μία αθώα ψυχούλα, τραυματισμένη, μόνη σ' εναν κόσμο που ενδιαφέρεται μόνον για το χρήμα. Ένα γλυκύτατο ανθρωπάκι, με αθώα μάτια, φοβισμένα που δεν μπορούν να καταλάβουν το γιατί υπάρχει αυτή η αδιαφορία. Ένα γλυκύτατο πλασματάκι αδύναμο να αντιμετωπίσει την σκληρότητα του κόσμου των ενηλίκων. Δύο αθώα μάτια που ενώ έχουν φτιαχτεί για να γελάνε και να λάμπουν από ευτυχία, δακρύζουν γεμάτα από βουβή απόγνωση.


Δεν συγχωρώ ένα κράτος, μία ηγεσία, μία κοινωνία που δεν συγκλονίζεται από αυτά τα δύο μάτια και θα τους πολεμήσω.


Όσο υπάρχουν αθώα παιδικά μάτια που δακρύζουν γεμάτα από βουβή απόγνωση, ο κόσμος αυτός δεν έχει δικαίωμα να λέγεται πολιτισμένος και αυτοί που ηγούνται ενός τέτοιου κόσμου είναι εγκληματίες.


Θα μου πείτε: Συναισθηματισμοί που δεν λύνουν προβλήματα!


Θα σας απαντήσω: Ναι, συναισθηματισμοί που αποτελούν τον μόνο δρόμο για να λυθούν προβλήματα. Κανένα πρόβλημα δεν λύεται αν δεν το δεις συναισθηματικά, με ΑΓΑΠΗ για τον συνάνθρωπο. Έτσι είμαι, μου αρέσει που είμαι έτσι και για έναν τέτοιο κόσμο μάχομαι. Έναν κόσμο όπου το συναίσθημα και ο άνθρωπος έχουν προτεραιτότητα. Και μάχομαι φωνάζοντας, ελπίζοντας ότι πολλές φωνές θα ενωθούν με την δική μου και πιστεύοντας ότι "φωνή λαού, οργή Θεού".


Ενώστε την φωνή σας με την δική μου! Για τα παιδιά και ιδίως για τα ορφανά παιδιά. Στείλτε παντού αυτό το άρθρο, φωνάξτε!


Πυγμαλίων

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου