Ο Μάκης Ιωσηφίδης δήμαρχος Αμυνταίου, λίγο πολύ μέσα από τις εμφανίσεις που έκανε στα ΜΜΕ , μας άφησε να εννοήσουμε πως κτύπησε το χέρι στο τραπέζι, και νά..το τρένο έρχεται! Ο Γιώργος Λιάνης σε χθεσινό δελτίο τύπου που εξέδωσε το γραφείο του, το μόνο που δεν μας είπε είναι πως κτύπησε παλαμάκια και να ..το τρένο έρχεται! Περιττόν να μιλήσουμε για τις επαφές που με κόπο και ιδρώτα έκαναν οι αιρετοί της Φλώρινας για να έρθει το τρένο στη Φλώρινα.
Εδώ κάντε μία στάση για να ξαποστάσουν και αυτοί από το πολύ τρέξιμο, να πάρουμε μία ανάσα κι εμείς, διότι μας μπούκωσαν στις ανακοινώσεις.
Λοιπόν. Οι συναντήσεις που έγιναν μέχρι τώρα με τους τοπικούς φορείς της Φλώρινας, έγιναν με πρωτοβουλία του υπουργού Μεταφορών κ. Μάκη Βορίδη. Ο κ. Βορίδης με την ανάληψη των καθηκόντων του φρόντισε και ενημερώθηκε για το τρένο της Φλώρινας από τους συνεργάτες του, του ΛΑΟΣ της Φλώρινας κ. Παύλο Αλτίνη , νομαρχιακή του κόμματος κ.α.
Σε μία από αυτές τις συναντήσεις όπως και η σημερινή, ο κ. Βορίδης εξέφρασε την πολιτική βούληση για την λειτουργία της γραμμής στη Φλώρινα. Έδωσε εντολή στη ΤΡΕΝΟΣΕ και συγκεκριμένα στον κ. Ζηλιασκόπουλο να βρεί τρόπο να λειτουργήσει η γραμμή, σε συννενόηση με τους τοπικούς φορείς της Φλώρινας.
Ανάλογα λοιπόν με την ανταπόκριση των τοπικών φορέων στις δεσμέυσεις που ανέλαβαν, θα λειτουργήσει και το τρένο.
Σφύρα κι έρχομαι που λέει ο λόγος.
Περισότερα στην ανάρτηση του ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ 101,5 στην έκτακτη ενημέρωση που είχαμε για το τρένο, από τον κ. Αλτίνη
Εδώ κάντε μία στάση για να ξαποστάσουν και αυτοί από το πολύ τρέξιμο, να πάρουμε μία ανάσα κι εμείς, διότι μας μπούκωσαν στις ανακοινώσεις.
Λοιπόν. Οι συναντήσεις που έγιναν μέχρι τώρα με τους τοπικούς φορείς της Φλώρινας, έγιναν με πρωτοβουλία του υπουργού Μεταφορών κ. Μάκη Βορίδη. Ο κ. Βορίδης με την ανάληψη των καθηκόντων του φρόντισε και ενημερώθηκε για το τρένο της Φλώρινας από τους συνεργάτες του, του ΛΑΟΣ της Φλώρινας κ. Παύλο Αλτίνη , νομαρχιακή του κόμματος κ.α.
Σε μία από αυτές τις συναντήσεις όπως και η σημερινή, ο κ. Βορίδης εξέφρασε την πολιτική βούληση για την λειτουργία της γραμμής στη Φλώρινα. Έδωσε εντολή στη ΤΡΕΝΟΣΕ και συγκεκριμένα στον κ. Ζηλιασκόπουλο να βρεί τρόπο να λειτουργήσει η γραμμή, σε συννενόηση με τους τοπικούς φορείς της Φλώρινας.
Ανάλογα λοιπόν με την ανταπόκριση των τοπικών φορέων στις δεσμέυσεις που ανέλαβαν, θα λειτουργήσει και το τρένο.
Σφύρα κι έρχομαι που λέει ο λόγος.
Περισότερα στην ανάρτηση του ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ 101,5 στην έκτακτη ενημέρωση που είχαμε για το τρένο, από τον κ. Αλτίνη
12 comments :
Τι θα πεις ρε κρουα κρουα. Αφου φερεφωνο το Αλτινη εισαι.
O monos pou exei sxeseis me ton boridh einai o rasaikos (ton exw dei sto magazi tou)...
ase ta psemmata kroua....
O ΒΟΡΙΔΗΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟ.
ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ ΜΕΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΛΙΓΝΙΤΗ ΣΤΟ ΚΛΕΙΔΙ;
ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΚΙ ΕΚΕΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ (ΛΑΘΡΑ ΝΥΧΤΑ)ΚΑΙ ΛΕΝΕ:
ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΑΜΥΝΤΑΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΟΙ; ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ...
ΟΜΕΡΤΑ ΟΛΟΙ,ΓΡΑΜΜΗ ΟΛΟΙ (ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΑΙΝΟΥ)
ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ, ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ....
ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΟ ΚΛΕΙΔΙ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΞΗΛΩΣΑΝ ΑΚΟΜΑ...
ΕΥΤΥΧΩΣ, ΛΕΝΕ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ..ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ ΝΑ ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...
ΚΡΟΥΑ ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΗΜΑΣ. ΑΜΗΝ...
Το ότι ενοχλεί ορισμένους η κρουά το ξέρω. Το ότι ενοχλεί πολύ περισσότερους ο Αλτίνης επίσης το ξέρω. Το ότι ενοχλούνται ακόμα περισσότερο ορισμένοι από τη σχέση της εφημερίδας μας με τον Αλτίνη, αυτό το ξέρουν και οι πέτρες.
Τώρα για τις σχέσεις του Βορίδη, έχω να σας πω πως είδα τον Βορίδη σε ένα περίπτερο να αγοράζει τσιγάρα. Να συμπεράνω πως ο Βορίδης έχει άριστες σχέσεις με τον περιπτερά; Ναι θα μου πει ο 6.29, ίσως μου πει το ίδιο και ο 5.36.
Ο έχων ώτα ακούει και αυτός που ξέρει γράμματα διαβάζει και αντιλαμβάνεται.
Εαν δεν δούμε το τρένο στο σταθμό ΜΠΡΑΒΟ δεν θα πού σε κανέναν. Μέχρι τότε θα λέμε όλοι ότι θέλουμε...
Ασχολούμαστε με αυτά που χάσαμε, αντί να προσπαθούμε για παραπάνω, επειδή δεν μπορούμε να κρατήσουμε ούτε αυτά που έχουμε.
Το Τρένο πρέπει να λειτουργήσει όπως λειτουργούσε (χωρίς οικονομικές βοήθειες από Δήμους κλπ) τα χρήματα αυτά τα χρειάζεται ο τόπος για άλλες ενέργειες.
παππούς
Υ.Σ. και στην τηλεθέρμανση ΟΛΟΙ ζητούν τα εύσημα από τώρα (μπράβο σας λοιπόν, έχουμε τρομερή οικονομία)
ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΠΠΟΥ,
Πάντα σοφός και περιεκτικός.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Είχαμε δεν είχαμε μέχρι προ τινος ένα τρένο, παρ όλα που το είχαμε χρυσοπληρώσει ως τοπική κοινωνία. Χάσαμε αυτό που είχαμε, είναι αλήθεια. Ένας χρόνος πέρασε και αντί να κάτσουν οι τοπικοί φορείς να εξετάσουν την λειτουργία του τρένου προς όφελος της περιοχής και να διεκδικήσουν, περίμεναν το τρένο να έρθει μόνο του. Όπως φαίνεται, το ίδιο σενάριο αλλά με μικρότερο κόστος τους επεβλήθη και σήμερα. Μιλώ για εκείνη την ιστορία πέρυσι τον Μάρτη που είχε έρθει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ζητούσε 1,5 εκαττομύριο. Φέτος έκανε σκόντο. Η ουσία είναι πως θα έχουμε τρενάκι επειδή δεν είχαμε την ετοιμότητα να διεκδικήσουμε ένα τρένο που θα μας συνέδεε με την Ευρώπη και παράλληλα θα αξιοποιούσε και το λιμάνι τις Θεσσαλονίκης προς όφελος της περιοχής με μεταφορές εμπορευμάτων στη fyrom και γιατί όχι και στην Αλβανία. Αυτό ναι, λέγεται ανάπτυξη.
kroua h florina einai mikrh...
kai an thes na kaneis dhmosiografia mathe an hrthe o boridhs sta 40 tou ilia rasaikou...
mathe na diabazeis...
o peripteras..
Aγαπητέ 7.00 μμ. Η αλήθεια είναι μία. Την περίπτωση του τρένου δεν την αντιμετωπίσαμε όπως έπρεπε. Αντί να δούμε το τρένο σαν μέσον ανάπτυξης το είδαμε σαν μέσον προβολής. Τουριστικής και επιχειρηματικής. Θα έρχονται λέει θεματικά τρενάκια και θα διαφημίζεται και η ΔΕΗ. Με την ευκαιρία, θα εξυπηρετείται και το επιβατικό κοινό. Ως εκεί μας κόβει. Η κοινωνία παρασύρθηκε στο να ζητάει απλά επιβατικά δρομολόγια και χάθηκε οριστικά μία ευκαιρία που θα αξιοποιούσε τις επενδύσεις που είχαν γίνει στις γραμμές και τις έχουμε πληρώσει. Στην ουσία πάλι τα ελλείμματατης ΤΡΕΝΟΣΕ πληρώνουμε.
Μήπως και οι φίλοι του τρένου, πέρυσι γι αυτό δεν σκίζονταν; Για την ΤΡΕΝΟΣΕ.
Ώσπου να έρθει ένας μάγκας ιδιώτης και βλέπουμε.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε ΙΚΑΝΟΥΣ εκπροσώπους να διεκδικήσουν για τον τόπο. Παρά μόνον μικροπολιτικά συμφέροντα αλλά και προσωπικά. Κάποτε πρέπει να δούμε την αλήθεια κατάματα. Για τα μάτια του κόσμου βρε αδελφέ, ας ζητούσαν το αυτονόητο, αυτό που δικαιούται η Φλώρινα λόγω θέσης και υποδομών. Δεν ετόλμησαν ούτε αυτό. Αμφιβάλλω αν ξέρουν να καταρτίσουν μία στοιχειώδη πρόταση, γι αυτό και τόσες πολλές οι επαφές.
Ένα λεπτό περιπτερά. Άσε τα μνημόσυνα, με όλον τον σεβασμό. Το πρόβλημά μας δεν είναι που ήπιε καφέ ο Βορίδης, ούτε σε πιό μηνημόσυνο, κηδεία ή γάμο πήγε. Προσανατολίσου σωστά και τα ξαναλέμε.
Αγαπητή Κρούα
Το ότι η Φλώρινα είναι τερματικός σταθμός θα αποτελεί πάντα ένα πρόβλημα για την λειτουργία του τρένου. Η διασύνδεση με άλλα κράτη και μια διακρατική συμφωνία θα το καθιστούσαν μόνιμο μέσο. Επίσης η μεταφορά λιγνίτη με τρένο είναι μια περίπτωση που πρέπει να εξεταστεί και ας στεναχωρεί τους φορτηγατζήδες.
παππούς
Υ.Σ. Ο πολιτικός που μιλούσε για τρενάκια στη Βίγλα ίσως θα έπρεπε να μιλάει για τρένο στη Κορυτσά - Δυράχειο
Υ.Σ.2 να προσληφθούν και νέοι υπάλληλοι γιατί οι προηγούμενοι πήραν μετατάξεις!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ, ΕΙΤΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ.
ΑΛΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΛΛΟ Η ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟ Η ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΔΗΜΑΡΧΟ , ΕΙΤΕ ΕΞΟΡΥΚΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΕΙΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΩΝ ΕΞΟΡΥΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ...ΟΥΝΩΝ (ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΕΙ)
O Boridis paraitithike. TWRAAAAAAAAAA?
Δημοσίευση σχολίου